کد خبر : 2075670 | 18 مهر 1403 ساعت 16:25 | 8.2K بازدید | 4 دیدگاه

تجربه این بازیکن به ما کمک می‌کند؛

سرمربی قطر: عبدالکریم لایق حضور در تیم ملی بود

سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال قطر می‌گوید تیمش از آمادگی کامل برای رویارویی با قرقیزستان برخوردار است.

سرمربی قطر: عبدالکریم لایق حضور در تیم ملی بود

به گزارش "ورزش سه"، قطر در دو دیدار قبلی خود در مرحله سوم مسابقات مقدماتی جام جهانی موفق به پیروزی نشده و فردا در شرایطی برابر قرقیزستان قرار می‌گیرد که با یک امتیاز در رتبه پنجم جدول گروه A قرار دارد.

مارکز لوپز، سرمربی تیم ملی قطر، در نشست خبری پیش از این بازی گفت: حریف را به بهترین شکل مطالعه کردیم و نحوه بازی این تیم را می‌دانیم. متوجه هستیم که به سمت یک بازی مهم و کلیدی در مرحله مقدماتی پیش می‌رویم. برای اصلاح مسیرمان پس از دو بازی قبلی، به پیروزی در این مسابقه نیاز داریم و به توانایی بازیکنان برای دستیابی به آنچه لازم است ایمان داریم. هنوز راه زیادی تا پایان مرحله مقدماتی داریم. 8 بازی پیش رو داریم و با قرار گرفتن در رتبه اول یا دوم دو شانس صعود مستقیم از گروه به جام جهانی 2026 را خواهیم داشت. علی‌رغم برخی از مشکلاتی که در دو بازی قبلی مقابل امارات و کره شمالی داشتیم، به خودمان مطمئن هستیم.

سرمربی تیم ملی قطر که در لیست در تیم ملی قطر رخ داد، گفت: شرایطی وجود داشت که تیم ملی را مجبور به ایجاد تغییراتی کرد‌، مثل مصدومیت برخی بازیکنان مانند پدرو میگل و همام الامین و محرومیت طارق سلمان به دلیل دریافت دو کارت زرد. از طرفی برخی از بازیکنان مستحق حضور در تیم ملی هستند، مانند عبدالکریم حسن که پیش از این در خارج از قطر بازی می‌کرد و از زمان حضور در الوکره عملکرد خوبی داشته است. خوخی بوعلام نیز با باشگاه خود السد در سطح خوبی ظاهر شده است. دعوت این دو بازیکن به تیم ملی با توجه به تجربه بالایی که آنها دارند، به ما کمک خواهد کرد.

این مربی در پایان تاکید کرد: شرایط فعلی نباید فرصتی برای تحت فشار قرار دادن بازیکنان باشد، چرا که این تیم در 13 بازی رسمی گذشته تنها یک بازی را شکست خورده و 10 برد و 2 مساوی داشته است. بازیکنان شرایط خوبی دارد و بنابراین ما باید به توانایی های آنها اعتماد کنیم تا بهترین سطوح را ارائه دهیم.

دیدگاه‌ها