کد خبر : 2075664 | 19 مهر 1403 ساعت 03:25 | 5K بازدید | 3 دیدگاه

مارتین زوبیمندی جانشین رودری نمی‌شود:

سیتی باشگاه بزرگی است، اما همین‌جا راحتم!

مارتین زوبیمندی، هافبک رئال سوسیه‌داد، به شایعات پیرامون انتقالش به منچسترسیتی پایان داد.

سیتی باشگاه بزرگی است، اما همین‌جا راحتم!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی پس از مصدومیت شدید رودری که تا پایان فصل به دلیل پارگی رباط صلیبی از میادین دور است، به دنبال گزینه مناسبی برای پر کردن جای خالی این بازیکن در خط میانی است.

روز گذشته رلوو اسپانیا گزارش داد که مارتین زوبیمندی، هافبک 25 ساله رئال سوسیه‌داد، مورد توجه باشگاه انگلیسی قرار گرفته و سیتی حاضر است با پرداخت بند فسخ 66 میلیون دلاری این بازیکن را در زمستان جذب کند.

زوبیمندی امروز در اردوی تیم ملی اسپانیا مقابل خبرنگاران قرار گرفت و در نشست خبری چندین بار با سوال درمورد احتمال پیوستن به سیتی مواجه شد که با این حال تایید کرد قصد دارد به پیشرفت خود در سوسیه‌داد ادامه بدهد.

2092708

او در ابتدای نشست خبری درمورد علاقه سیتی گفت: "فلسفه من این است که همیشه کاری را که می‌خواهم، انجام دهم. درست است که در نقل و انتقالات اسامی برخی تیم‌های بزرگ مطرح شود طبیعی است، اما می‌کنم بهترین چیز برای من ادامه حضور در رئال سوسیه‌داد است. من به دنبال رشد و ارتقای توانایی‌هایم در سوسیه‌داد هستم و فکر می‌کنم هنوز چیزهای زیادی برای ارائه به باشگاه دارم."

هافبک سوسیه‌داد همچنین نظر خود در مورد اولین دعوت از هم تیمی خود یعنی سرخیو گومز به تیم ملی را بیان کرد. زوبیمندی گفت: "من بسیار خوشحالم که او اینجاست. او در باشگاه ما نقش مهمی دارد چون بازیکنی کامل، همه کاره و تکنیکی است. او جسارت خود را در تمرینات نشان داده و من برای او خوشحالم."

یکی دیگر از سوالات مطرح شده از این بازیکن مربوط به رفتار طرفداران افراطی رئال سوسیه‌داد، به ویژه در بازی مقابل آندرلخت در پنجشنبه گذشته به میزبانی ورزشگاه آنوئتا بود.

زوبیمندی در این مورد گفت: "این‌ اتفاقات هرگز نباید رخ بدهند. وقتی در ورزشگاه خانگی شما اتفاق می‌افتد بیشتر روی ما تأثیر می‌گذارد. ما در زمین بودیم، اتفاقات را تماشا می‌کردیم و در مورد آن صحبت می‌کردیم. نمی‌دانم چه کسی مسئول این اتفاقات است، اما این چیزی است که باید از آن اجتناب کرد."

دیدگاه‌ها