کد خبر : 2075662 | 18 مهر 1403 ساعت 15:41 | 74.3K بازدید | 37 دیدگاه

روزهای بدون کارواخال ما را می‌کشد

رئال در شوک: کارواخال آمد و رختکن را به‌هم ریخت!

غیبت دنی کارواخال برای کارلو آنچلوتی هنوز هم باورنکردنی است، چون او یک رهبر بزرگ درون زمین و در رختکن را از دست داد.

رئال در شوک: کارواخال آمد و رختکن را به‌هم ریخت!

به گزارش "ورزش سه"، کارواخال پایه‌های رختکن رئال در لیل را لرزاند. سرزنشی که او به هم‌تیمی‌هایش کرد، واقعاً جدی بود. یکی از بازیکنان رئال به مارکا گفته است که بعد از شکست از لیل، "دنی وارد رختکن شد، با عصبانیت چهار حقیقت را گفت و همه سکوت کردیم".

همه کارهای سخت در لحظات بد تیم نباید بر عهده مربی باشد. دیگر "بزرگان" تیم هم باید این کار را انجام دهند. کارواخال این را می‌دانست و از جایگاه خود برای بیدار کردن تیم استفاده کرد، و آنچلوتی هم این لحظه خشم بازیکن را پذیرفت، زیرا می‌دانست که گاهی اوقات این نوع واکنش‌ها تاثیر بیشتری نسبت به واکنش‌های خودش دارد. در واقع، مربی قبلاً در پایان بازی با آلاوس تنها 9 روز قبل، عصبانیتش را نشان داده بود.

2092701

کارلتو نمی‌‎داند چه کند

این اتفاق، به دلیل تازگی و به‌موقع بودنش، به خوبی نشان می‌دهد که آنچلوتی بدون کارواخال چه چیزی را از دست می‌دهد. مربی هنوز در شوک است و از اینکه چقدر دلتنگ مدافع خواهد شد، ابراز تاسف می‌کند. "روزهای بدون کارواخال ما را می‌کشد"، او به طور مکرر در والدبباس این را می‌گوید.

اهمیت کارواخال در تیم فقط محدود به روز بازی نیست. در روز بازی، تیم بهترین مدافع راست جهان را از دست می‌دهد، اما در طول هفته، بازیکنی که هم‌تیمی‌هایش را در هر تمرین در حالت آماده‌باش و تنش نگه می‌دارد، را دیگر ندارد. در بازی‌های کوچک درون تیمی، در شوت‌ها به سمت دروازه و... او همه را بیدار می‌کند. او همچنین جو خوبی در تمرین به خصوص برای تازه‌واردها و بازیکنان جوان ایجاد می‌کرد. یک بازیکن خاص که هر مربی‌ای او را در رختکن تیمش می‌خواهد. رئال ضربه بدی از این مصدومیت خورد.

2092702

ضربه دیگری به رهبری تیم

با مصدومیت کارواخال، آنچلوتی یکی دیگر از رهبران بزرگ تیمش را از دست داد. بازیکنانی که فراتر از عملکردشان در زمین، نظم رختکن را حفظ می‌کردند: ناچو، خوسلو و کروس دیگر بازیکنانی هستند که در این زمینه را رفتنشان خلأ بزرگی به جا گذاشته‌اند.

هر یک به طریقی وزن خاصی در تیم داشتند. کروس یک رهبر خاموش بود، اما وقتی صحبت می‌کرد، تأثیرش حس می‌شد. خوسلو قدرتش را از طریق تعهد فوق‌العاده‌اش اعمال کرد. ناچو یک کاپیتان بزرگ بود و حالا کارواخال، یک جانور رقابتی که می‌توانست رختکن را با حرف‌هایش خاموش کند. باورش سخت است ولی رئال او را تا یک سال بعد نخواهد داشت.

2092703
2092704

دیدگاه‌ها