کد خبر : 2075661 | 18 مهر 1403 ساعت 15:33 | 115.1K بازدید | 77 دیدگاه

ساعتی پس از خداحافظی پر از گلایه؛

مدافع استقلال قرمزپوش شد! (عکس)

ساعتی پیش از خداحافظی پرگلایه آرمین سهرابیان از باشگاه استقلال این بازیکن تیم خود را برای ادامه مسابقات انتخاب کرد.

مدافع استقلال قرمزپوش شد! (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، در پنجره تابستانی فصل گذشته بود که آرمین سهرابیان پس از 4 سال دوری از اردوی آبی‌پوشان پایتخت و حضور در سایپا و سپس گل‌گهر به استقلال بازگشت و توانست نمایش‌های قابل توجهی در نایب قهرمانی این تیم با 67 امتیاز در لیگ برتر داشته باشد. 

سهرابیان که پیش‌تر دو سال تجربه حضور در استقلال را با علیرضا منصوریان و وینفرد شفر تجربه کرده بود، این بار باتجربه‌تر و کلید‌ی‌تر ظاهر شد و طی فصل گذشته در 17 مسابقه برای آبی پوشان زیر نظر نکونام به میدان رفت و موفق به ثبت 4 گل تعیین کننده در مسیر نایب قهرمانی این تیم شد.

سهرابیان در فصل جدید هم دو مرتبه با پیراهن استقلال مقابل ملوان و سپس شمس آذر به میدان رفت؛ دو مسابقه‌ای که تیم نکونام موفق به کسب 4 امتیاز در آنها شد و سهرابیان هم نقشی تعیین کننده در این دو مسابقه ایفا کرد.

2092709
سهرابیان در دو بازی لیگ بیست و چهارم با پیراهن استقلال به میدان رفت و حالا باید خودش را برای بازی با پیراهن قرمز آماده کند.

این مدافع اما خیلی زود در این فصل دچار حواشی شد و سپس نام او به دلیل قوانین مربوط به سقف بودجه از لیست استقلال بیرون آمد و در حالی که قرار بود خیلی زود و با افزایش سقف دوباره بازیکن رسمی استقلال شود، ماجرا مطابق میل سهرابیان رقم نخورد تا ساعاتی پیش با انتشار یک پست اینستاگرامی که سرشار از دلخوری و جملات مبهم درباره برخی افراد بود، از تیم محبوبش استقلال خداحافظی کند.

این مدافع گرگانی که با سپاهان و در لیگ شانزدهم در فوتبال ایران مطرح شد، به عنوان یکی از بازیکنان آکادمی سپاهان به اردوی آبی پوشان پیوست و حالا پس از کسب تجربیات فراوان بار دیگر به مازندران استان محل تولدش بازگشته تا به کمک ساکت الهامی و هواداران مازندانی بیاید که روزهای خوشی را تجربه نمی‌کنند. این در حالی است که طی هفته‌های اخیر و در شرایطی که سرنوشت سیاوش یزدانی و محمد دانشگر در سپاهان به طور کامل مشخص نبود، از سپاهان به عنوان مقصد آتی سهرابیان یاد می‌شد.

2092717

مدیران نساجی طی چند هفته اخیر یکی از فعال‌ترین تیم‌های فوتبال ایران بوده‌اند که توانسته‌اند با جذب نفراتی نظیر یامگا، منتظر محمد و... بهبود قابل توجهی در بازیکنان در دسترس ساکت الهامی بدهند و حالا اضافه شدن آرمین سهرابیان می‌تواند تغییر قابل توجه دیگری در این تیم شمالی برای نتیجه گرفتن و کسب اولین پیروزی باشد.

قرمزپوشان قائمشهری در پایان هفته هفتم با کسب 4 تساوی و تحمل 3 شکست رد رتبه پانزدهم جدول قرار دارند و حالا هواداران این تیم امیدوارند با اضافه شدن نفرات جدید رفته رفته شرایط تیم تغییر کند.

دیدگاه‌ها