کد خبر : 2075659 | 19 مهر 1403 ساعت 02:55 | 10K بازدید | 7 دیدگاه

دردسرهای قلعه‌نویی برای عکس با سردار (عکس)

امیر قلعه‌نویی و سردار آزمون پیش از آغاز نشست خبری چند قاب یادگاری جالب ثبت کردند.

دردسرهای قلعه‌نویی برای عکس با سردار (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه 18 مردادماه) نشست خبری سرمربیان و دو بازیکن تیم‌های ملی ازبکستان و ایران برگزار شد تا درباره دیداری که قرار است روز آینده در ورزشگاه بنیادکار برگزار کنند، دقایقی صحبت کرده باشند.

در این نشست امیر قلعه‌نویی به همراه سردار آزمون که یکی از مورد توجه‌ترین بازیکنان تیم ملی به شمار می‌رود در سالن نشست حاضر شد و مربی ازبکستان هم در غیاب کاتانچ با ماشاریپوف ستاره استقلال به محل کنفرانس رفت.

اما چند قاب جالب از امیر قلعه‌نویی و سردار آزمون پیش از ورود به سالن نشست خبری ثبت شده است؛ در این تصاویر امیر قلعه‌نویی که زودتر از مهاجم سرشناس تیم خود از ون حامل این دو پیاده شده، مقابل لنز عکاس تیم ملی فوتبال ایران ایستاده و در ادامه از سردار هم می‌خواهد کنار او بایستد، تا این چند قاب خاص که هر دو تی‌شرت سفید و شلوار سرمه‌ای دارند به ثبت برسد. 

2092695
2092696
2092697

یکی از نگرانی‌های همیشگی پیرامون سرمربیگری تیم‌های بزرگ نحوه رفتار و مدیریت با ستاره‌های تیم است که امیر قلعه‌نویی یک بار دیگر نشان داده به خوبی از عهده این کار برمی‌آید و رابطه خوبی با ستاره‌های تیم ملی نظیر سردار آزمون و مهدی طارمی و دیگر نفرات دارد.

دیدگاه‌ها