کد خبر : 2075658 | 18 مهر 1403 ساعت 15:16 | 6.6K بازدید | 25 دیدگاه

کسب امتیاز از این مسابقه ضروری است؛

سرمربی عراق: صلح در فلسطین مهم‌ترین امید ماست

سرمربی تیم ملی عراق می‌گوید تیم او در دیدار با فلسطین به دنبال جبران دو امتیاز از دست رفته در تقابل با کویت خواهد بود.

سرمربی عراق: صلح در فلسطین مهم‌ترین امید ماست

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عراق فردا در شرایطی در دور سوم مرحله سوم مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف فلسطین می‌رود که در دو دیدار گذشته خود یک پیروزی و یک تساوی کسب کرده و در حال حاضر در رده سوم گروه خود قرار دارد.

خسوس کاساس، سرمربی تیم ملی عراق، امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش دیدار با فلسطین حاضر شد و گفت: قبل از صحبت در مورد بازی باید بگویم امیدوارم صلح در جهان حاکم شود و جنگ در منطقه پایان یابد و کشتار بی‌گناهان متوقف شود. این تنها و بزرگترین امید ما در این روزهاست.

وی افزود: دیدار عراق و فلسطین بسیار مهم است و امیدواریم هواداران از ما حمایت کنند تا سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. ما مقابل کویت دو امتیاز را به دلیل اشتباه داوری از دست دادیم و باید در دیدار آن را فردا جبران کنیم. بازی سختی داریم، چون حریف تیمی است که از نظر تدافعی و هجومی سازماندهی شده است، اما ما آن را به خوبی آنالیز کرده‌ایم.

سرمربی عراق با تمجید از تیم خود عنوان کرد: با تیمی که ساخته‌ایم، احساس راحتی می‌کنیم و می‌خواهیم در این دیدار پیروز شویم تا بتوانیم در گروه خود جلو برویم و برای کسب سهمیه جام جهانی رقابت کنیم. کسب امتیاز از بازی فردا برای ما ضروری است.

خسوس در مورد شرایط ایمن حسین توضیح داد: ایمن حسین می‌تواند در بازی فردا به میدان برود و ما هنوز تصمیم نگرفته‌ایم که او به عنوان بازیکن فیکس بازی کند یا ذخیره. همیشه بعد از آخرین جلسه تمرینی که قبل از مسابقه برگزار می‌شود، شرایط را آنالیز و بررسی و سپس ترکیب اصلی را مشخص می‌کنیم.

او در پایان گفت: ما در بازی فردا به همه هواداران عراقی نیاز خواهیم داشت‌ ما عادت داریم در حضور هواداران بازی کنیم و معتقدم ورزشگاه پر خواهد شد، چون مسابقه مهمی است و هر عنصری که به پیروزی ما کمک می‌کند.

دیدگاه‌ها