کد خبر : 2075657 | 18 مهر 1403 ساعت 15:11 | 24.5K بازدید | 15 دیدگاه

گاوی 45 دقیقه بازی کرد

بازگشت بازیکنی که فلیک منتظرش بود

گاوی آخرین مرحله ریکاوری خود را پشت سر می‌گذارد و امروز در یک بازی تمرینی یک نیمه به میدان رفت.

بازگشت بازیکنی که فلیک منتظرش بود

به گزارش "ورزش سه"، گاوی در فیفا دی نوامبر 2023، تقریبا یک سال پیش، مصدوم شد. در جریان بازی مقابل گرجستان بود که لوئیس دلا فوئنته به گاوی استراحت نداد و در همان بازی مصدومیت شدید زانو او را مجبور کرد که تحت عمل جراحی قرار گیرد و از آن زمان به بعد دور از میادین بوده است.

مسیر رو به پایان است و به تدریج گاوی قدم‌های بسیار مهمی برای بازگشت برمی‌دارد. او در تمرینات اخیر بارسا حاضر بوده، اما فلیک هنوز برای استفاده از او تردیدهایی دارد.

اسپورت امروز نوشت که هنوز هیچ تاریخ برگشت مشخصی برای گاوی وجود ندارد و با وجود اینکه به تمرینات برگشته هنوز برای حضور در یک بازی در سطح لالیگا آماده نیست.

2092692

صبح امروز ولی او در یک بازی تمرینی بین تیم دوم باشگاه و بازیکنان غیرملی‌پوش بارسا 45 دقیقه بازی کرد و نشان داد که از نظر بدنی شرایط بهتری پیدا کرده است. این یک قدم رو به جلوی مهم برای گاوی بود.

در این بازی دی یونگ نیز به میدان رفت. ستاره هلندی در دو بازی اخیر بارسا دقایقی فرصت بازی پیدا کرد اما باید توجه داشت که شدت مصدومیت او به اندازه گاوی نبود. گاوی همچنان به تمرین ادامه می‌دهد و باید دید فلیک بالاخره چه زمانی به او مجوز بازی خواهد داد.

دیدگاه‌ها