کد خبر : 2075654 | 18 مهر 1403 ساعت 14:45 | 2.8K بازدید | 1 دیدگاه

حال خوب ایرانی‌های لهستان با یک سورپرایز

وضعیت تیم‌های بازیکنان ایرانی پلاس لیگا در بهترین حالت ممکن است.

حال خوب ایرانی‌های لهستان با یک سورپرایز

به گزارش "ورزش سه"، با گذشت پنج هفته از مسابقات پلاس لیگا لهستان هر سه تیم دارای لژیونر ایرانی در منطقه پلی آف حضور دارند و شرایط مطلوبی را سپری می‌کنند.

بهترین رتبه در بین تیم‌های دارای لژیونر ایرانی در پایان هفته پنجم به تیم اسکرا بلخاتوف با امین اسماعیل‌نژاد قطر پاسور این تیم می‌رسد که از پنج بازی، چهار برد و یک شکست کسب کرده است و در رتبه چهارم جدول قرار دارد.

تیم زاویرچه هم که مبین نصری دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد، از پنج مسابقه‌ای که تا الان انجام داده سه پیروزی و دو شکست داشته و در رتبه پنجم حضور دارد.

2092684

اما تیم چستخووا با میلاد عبادی‌پور کاپیتان ایرانی خود توانسته همه را شگفت زده کند. این تیم که قبل از فصل پیش‌بینی رتبه‌های دوازده تا شانزدهم برای آنها می‌شد توانسته با دو برد بزرگ مقابل یاستربسکی و زاکسا و همچنین یک پیروزی دیگر برابر تیم بدژین خود را تا رتبه هفتم بالا بیاورند. نکته جالب اینکه چستخووا یک بازی عقب افتاده دارد و اگر بتواند در این دیدار پیروز شود باز هم رتبه خود در جدول رده‌بندی را ارتقا خواهد داد.

پلاس لیگا لهستان با توجه به اینکه آخرین فصل شانزده تیمی خود را سپری می‌کند، یکی از دشوار ترین دوره‌های خود را تجربه می‌کند، زیرا سه تیم آخر مستقیما راهی لیگ یک می‌شوند و تیم‌ها تمامی تلاش خود را خواهند کرد که از قعر جدول خود را جدا کنند.

دیدگاه‌ها