کد خبر : 2075653 | 18 مهر 1403 ساعت 14:51 | 21.1K بازدید | 59 دیدگاه

مقایسه با لئو اشتباه است

یامال مسی نیست: 30 ساله که شد، حرف می‌زنیم

یوردی کرویف معتقد است تا 30 سالگی لامین یامال نمی‌توان ادعا کرد که او در حد لیونل مسی است.

یامال مسی نیست: 30 ساله که شد، حرف می‌زنیم

به گزارش "ورزش سه"، یک سال از ظهور لامین یامال در بارسا می‌گذرد و او با درخشش در این باشگاه و تیم ملی اسپانیا توانسته همه را شگفت زده کند. در برخی آمارها او حتی از لیونل مسی در 17 سالگی نیز پیشی گرفته و همین باعث شده برخی ادعا کنند او جا پای مسی خواهد گذاشت.

2092687

یوردی کرویف، مدیر سابق بخش فوتبال باشگاه بارسلونا، در مورد این پدیده 17 ساله گفت: «یامال بازیکن متفاوتی است، با استعدادی متفاوت و با شخصیتی بسیار بالغ‌تر نسبت به سنش. از روز اول او بدون هیچ ترسی از هم‌تیمی‌هایش طلب توپ می‌کرد و می‌خواست برای بارسا تعیین کننده باشد. حقیقت این است که اگر مصدومیت اجازه دهد، او یک عصر درخشان را رقم خواهد زد، اما اینکه بگوییم او لیونل مسی خواهد شد، خیر. وقتی او 30 ساله شد در این مورد بهتر حرف خواهیم زد.»

کرویف در مورد خداحافظی اینیستا از فوتبال نیز حرف زد: «تصادفی نیست که او یکی از معدود فوتبالیست‌هایی است که در هر استادیومی که روی آن قدم گذاشته، مورد تشویق طرفداران حریف قرار گرفته است. این یعنی مردم قدردان فوتبال او هستند. او گل قهرمانی اسپانیا در جام جهانی را زد و در ذهن همه اسپانیایی‌ها ماندگار شد. پسری که در 10 سالگی از یک سمت اسپانیا به سمت دیگر رفت و در بارسلونا به رویاهایش رسید.»

دیدگاه‌ها