کد خبر : 2075651 | 18 مهر 1403 ساعت 14:44 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

از انتخاب ایتالیا هیجان‌زده‌ام و پشیمان نیستم!

ستاره والیبال لهستان از حضور در سوپرلیگای ایتالیا بسیار راضی است.

از انتخاب ایتالیا هیجان‌زده‌ام و پشیمان نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، کمتر پیش می‌آید تا ستاره‌های اصلی والیبال لهستان در سالیان اخیر راهی سوپر لیگای ایتالیا بشوند و بخواهند چند سال در این لیگ بازی کنند. دو لیگی که با هم بر سر بهترین بودن رقابت دارند معمولاً ستاره‌های والیبال خود را کمتر به لیگ‌های همدیگر می‌فرستند.

یکی از بازیکنانی که این قانون را نقض کرده کمیل سمنیوک دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال لهستان است. او که سه سالی است در تیم پروجا توپ می‌زند فصل قبل یکی از بازیکنان کلیدی پروجا در کسب قهرمانی‌های این تیم بود.

کمیل سمنیوک اخیرا در مصاحبه ای درباره حضور در پروجا گفت: "قبل از حضور در پروجا، ایده رفتن به لیگ روسیه را تجربه کردم، اما پس از شروع جنگ روسیه با اوکراین، تصمیم گرفتم به آنجا نروم. در آن زمان بر سر دو راهی ماندن در زاکسا لهستان یا حضور در یک لیگ جدید فکر کردم و تصمیم به حضور در باشگاه پروجا ایتالیا گرفتم.

اکنون، بعد از  سه سال حضور در این باشگاه، بسیار خوشحالم، اینجا احساس خوبی دارم، حالا به این شهر عادت کرده‌ام. بازی کردن در مسابقات قهرمانی سوپرلیگا ایتالیا هیجان انگیز است و دوست دارم در زمین خود با بودن هواداران بزرگمان بازی کنم. همسرم نیز در اینجا احساس راحتی می‌کند، به طوری که وقتی در تابستان برای بازی به تیم ملی به لهستان برمی‌گردیم، او واقعاً دلتنگ بازگشت به پروجا می‌شود!"

دیدگاه‌ها