کد خبر : 2075648 | 18 مهر 1403 ساعت 14:35 | 12.3K بازدید | 9 دیدگاه

خاتون ایران ۱ - ۱ کایا اف سی فیلیپین؛

حسرت میلیمتری: امیدهای خاتون زنده ماند!

خاتون با تساوی مقابل قهرمان فیلیپین، برای صعود باید چشم به بازی سوم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان داشته باشد.

حسرت میلیمتری: امیدهای خاتون زنده ماند!

به گزارش ''ورزش سه''، دومین مصاف آسیایی خاتون در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز انجام شد. خاتون که در مسابقه نخست خود مقابل ملبورن سیتی متحمل شکست دو بر یک شده بود؛ برای صعود به دور حذفی این رقابت‌ها امید زیادی به برتری در مسابقه دوم و البته سوم گروه خود داشت. پیروزی در مصاف با کایا اف سی فیلیپین، ماموریت مهم شاگردان مرضیه جعفری در مسیر تاریخ‌سازی این تیم بود اما در نهایت خاتونی‌ها موفق به کسب پیروزی در این مسابقه مهم نشد و گل ثانیه‌های پایانی کایا، بازی را به تساوی کشاند.

شاگردان مرضیه جعفری از ابتدای این مسابقه نبض میدان را در اختیار داشتند و بارها برای نفوذ از جناح چپ کایا اسپورت تلاش کردند. در نهایت یکی از نفوذ‌ها جواب داد و با اعلام پنالتی برای خاتون در دقیقه ۳۹، زهرا قنبری موفق به باز کردن دروازه این تیم شد. در ادامه این مسابقه، خاتون بارها فرصت به ثمر رساندن گل دوم را داشت اما به نظر می‌رسید شاگردان جعفری به نتیجه راضی بودند و در دقایق ایتدایی تلاش بیشتری برای ایجاد اختلاف نکردند.

خستگی واضح بازیکنان خاتون در دقایق پایانی و تلاش کایا در نهایت جواب داد و این تیم در دقیقه ۹۴، گل تساوی را وارد دروازه رها یزدانی کردند. با این نتیجه، صعود یا عدم صعود بمی‌ها به دور حذفی این رقابت‌ها، موکول به نتیجه بازی سوم خواهد شد. مصاف برابر کالج اسکارلز تایلند که روز شنبه ۲۱ مهر ماه برگزار خواهد شد، تکلیف تیم‌های صعود کننده به دور بعدی را مشخص می‌کند.

دیدگاه‌ها