کد خبر : 2075646 | 18 مهر 1403 ساعت 14:31 | 42.4K بازدید | 55 دیدگاه

آبی‌ها به دنبال بازی در امارات

اعلام گزینه اول استقلال برای میزبانی از النصر

باشگاه استقلال قصد دارد امارات را به عنوان مکان برگزاری بازی با النصر معرفی کند.

اعلام گزینه اول استقلال برای میزبانی از النصر

به گزارش "ورزش سه"، امروز نامه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه استقلال ارسال شده که از این تیم خواسته است تا زمین بی‌طرفی برای بازی مقابل النصر عربستان انتخاب کنند. باشگاه استقلال در نظر دارد امارات و شهر دبی را به عنوان اولین گزینه خود معرفی کند، اما در صورتی که این کشور با میزبانی این بازی مخالفت کند، گزینه‌های بعدی عمان و قطر خواهند بود.

پس از رخدادهای اخیر در منطقه و تغییر مکان بازی ایران و قطر در چارچوب مقدماتی جام جهانی که قرار بود در مشهد برگزار شود، حالا این موضوع به لیگ نخبگان آسیا نیز سرایت کرده است. در شرایطی که همه در انتظار برگزاری بازی استقلال و النصر با حضور کریستیانو رونالدو در تهران بودند، حضور النصر در ایران منتفی شد و این بازی به خارج از کشور منتقل خواهد شد. البته این تیم باید در ادامه با پرسپولیس نیز روبرو شود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، در آن زمان می‌توان شاهد حضور CR7 در ایران بود.

باشگاه استقلال نیز دقایقی پیش در اطلاعیه‌ای این خبر را تأیید کرد. البته آبی‌ها نوشته اند که نتیجه نهایی را متعاقباً اعلام خواهند کرد که طبیعتاً منتظر پاسخ اماراتی‌ها در این خصوص هستند.

در متن اطلاعیه استقلال آمده است:

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد که باشگاه استقلال برای میزبانی از تیم فوتبال النصر عربستان در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا باید در اسرع وقت نسبت به معرفی زمین بی‌طرف برای انجام بازی اقدام نماید.

نتیجه نهایی و محل برگزاری بازی در مدت زمان قانونی از طریق رسانه‌ رسمی باشگاه استقلال اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها