کد خبر : 2075645 | 18 مهر 1403 ساعت 14:19 | 26.5K بازدید | 22 دیدگاه

موضع جالب ال‌چولو برای هدایت آلبی سلسته

هنوز آنقدر پیر نشده‌ام که مربی آرژانتین شوم!

دیگو سیمئونه در مصاحبه جدید خود به سوالی در مورد احتمال هدایت تیم ملی آرژانتین پاسخ داد.

هنوز آنقدر پیر نشده‌ام که مربی آرژانتین شوم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین در سال‌های اخیر و تحت هدایت لیونل اسکالونی توانسته نتایج بسیار خوبی کسب کند. دو قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا و نیز فتح جام جهانی 2022 ثابت می‌کند که اسکالونی بهترین گزینه برای هدایت آلبی سلسته است. بسیاری آنها را مدعی اول فتح جام جهانی 2026 نیز می‌دانند و خوشبین هستند اسکالونی بتواند لیونل مسی را برای بازی در آن رقابت‌ها نیز متقاعد کند. برای بعد از جام جهانی شاید زمان مناسبی برای تغییر روی نیمکت باشد و بسیاری معتقدند دیگو سیمئونه بهترین گزینه برای جانشینی مربی موفق آرژانتین خواهد بود.

سیمئونه که 13 سال است هدایت اتلتیکو مادرید را برعهده دارد، با سوالی در این رابطه روبرو شد و پاسخ جالبی هم داد: «مربیگری آرژانتین؟ من هنوز جوانم و به اندازه کافی برای مربیگری در رده ملی پیر نشده‌ام (می خندد).»

2089857

ال‌چولو ادامه داد: «الان تیم ملی در موقعیت ممتازی قرار دارد و توسط افرادی هدایت می‌شود که آن را به موفقیت مطلق رسانده‌اند. تیمی با پشتوانه تلاش فوق‌العاده کادر مربیگری و بازیکنانی که به خوبی در زمین پاسخگوی ایده‌های مربی هستند. من بیشتر با لیونل اسکالونی و گاهی با بقیه مثل آیمار حرف می‌زنم. من به آنها به خاطر کار انجام شده تبریک می‌گویم. تکرار این موفقیت‌ها اصلا کار راحتی نیست ولی تیم با این مربیان روی روند قهرمانی قرار دارد و باید به آنها تبریک گفت.»

دیدگاه‌ها