کد خبر : 2075641 | 18 مهر 1403 ساعت 14:13 | 15.5K بازدید | 39 دیدگاه

صدای همه درآمد: این جایزه حق پالمر نبود

هواداران تیم ملی انگلیس از انتخاب کول پالمر به عنوان بهترین بازیکن این تیم در سال ۲۰۲۴ متعجب و ناراضی هستند.

صدای همه درآمد: این جایزه حق پالمر نبود

به گزارش "ورزش سه"، پالمر در  پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته به دنبال فرصت بیشتری برای حضور در زمین تصمیم گرفت که از منچسترسیتی جدا شود و راهی چلسی شد و خیلی زود توانست به ستاره درخشان این تیم تبدیل شود و عملکرد خوبش باعث شد که به اردوی تیم ملی انگلیس برای حضور در یورو ۲۰۲۴ دعوت شود.

2092672

با این حال، او در این مسابقات حتی در یک بازی هم در ترکیب اصلی سه شیرها به میدان نرفت، اما در دیدار فینال برابر تیم ملی اسپانیا موفق به گلزنی شد، هرچند این گل باعث نشد که انگلیس در این بازی به پیروزی برسد و باز هم به مقام نایب قهرمانی اکتفا کرد. با وجود حضور بازیکنانی مانند جود بلینگام، هری کین و فیل فودن، این پالمر بود که جایزه بهترین بازیکن تیم ملی انگلیس در سال ۲۰۲۴ را از آن خود کرد.

این انتخاب باعث نارضایتی و تعجب بسیاری از هواداران این تیم شده که معتقد هستند دریافت این جایزه حق بازیکنی که در تمام دوران حضورش در جمع سه شیرها به عنوان بازیکن ذخیره و تعویضی وارد زمین شده نیست. یکی از آنها در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «او بر اساس چه معیاری انتخاب شده است؟ پالمر بازیکن خوبی است اما به ندرت بازی کرد. عجب انتخاب مضحکی!»

کاربر دیگری در این باره اظهار داشت: «بهترین بازیکن سال بدون حتی یک بار حضور در ترکیب اصلی در یک دیدار رسمی؟ این مزخرف است! این جایزه را از جود بلینگام دزدیدند!»

یکی دیگر از هواداران تیم ملی انگلیس هم اضافه کرد: «هر هوادار واقعی فوتبالی می‌داند که او شایستگی این جایزه را بیشتر از بوکایو ساکا نداشت.»

دیدگاه‌ها