کد خبر : 2075637 | 18 مهر 1403 ساعت 14:02 | 11.5K بازدید | 17 دیدگاه

کابوس لیورپول واقعی شد: دوری طولانی آلیسون!

آلیسون بکر به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ تا شش هفته قادر به همراهی لیورپول نخواهد بود.

کابوس لیورپول واقعی شد: دوری طولانی آلیسون!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در چند هفته اخیر و تحت هدایت آرنه اشلوت نتایج بسیار خوبی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به دست آورده و در حال حاضر در صدر جدول رده‌بندی این مسابقات قرار دارد و این هفته موفق شد در یک بازی سخت و دشوار با یک گل برابر کریستال پالاس به پیروزی برسد.

با این حال، این پیروزی برای هواداران لیورپول چندان شیرین نبود چون آلیسون بکر در جریان این بازی مصدوم شد و به ناچار از زمین بازی بیرون رفت تا دروازه‌بان سوم این تیم جانشین او شود و سرمربی لیورپول هم پس از پایان این بازی اعلام کرد که مصدومیت ستاره برزیلی تیمش جدی به نظر می‌رسد.

2092607

نام این بازیکن از فهرست تیم ملی برزیل در وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر هم خط خورد و کادر پزشکی لیورپول در حال ارزیابی و بررسی شدت مصدومیت او و شرایط به وجود آمده بود و حالا اعلام شده است که او از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده است و باید حداقل شش هفته دور از میادین باشد تا روند درمانش به صورت کامل طی شود.

به این ترتیب، لیورپول در شش هفته پیش‌رو و تا وقفه دیدارهای ملی ماه نوامبر که در اواسط ماه آینده میلادی است قادر به استفاده از آلیسون نخواهد بود که با توجه به مصدومیت کلهر خبر بسیار بدی برای آنها خواهد بود. آنها در طول این مدت باید دیدارهای حساسی برابر تیم‌هایی مانند چلسی، لایپزیش و آرسنال برگزار کنند و غیبت او کار را برای این تیم سخت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها