کد خبر : 2075636 | 18 مهر 1403 ساعت 14:01 | 28.8K بازدید | 42 دیدگاه

کنفدراسیون آسیا نامه زد؛

اختصاصی: سلب میزبانی آسیا از نماینده ایران!

باشگاه تراکتور امروز نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تغییر محل بازی آسیایی خود را دریافت کرد.

اختصاصی: سلب میزبانی آسیا از نماینده ایران!

به گزارش "ورزش سه"، کنفدراسیون فوتبال آسیا ساعتی پیش در نامه رسمی به باشگاه تراکتور اعلام کرد که دیدار این تیم مقابل روشن تاجیکستان در زمین بی‌طرف برگزار خواهد شد تا تراکتور نیز به جمع تیم ملی و استقلال ملحق شود و امکان میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهد.

این در حالی است که ای‌اف‌سی در نامه رسمی خود اعلام کرده که استادیوم یادگار امام امکان میزبانی از این دیدار آسیایی را نخواهد داشت و تراکتور باید زمین بی‌طرف را به عنوان محل میزبانی این مسابقه معرفی کند. نکته مهم اینکه دیدار قبلی تراکتور هم به دلیل خودداری موهان باگان از سفر به ایران لغو شد تا این تیم در لیگ قهرمانان میزبانی نداشته باشد.

2092101

باشگاه تراکتور در پاسخ اولیه خود به ای‌اف‌سی درخواست کرده که بازی رفت و برگشت تراکتور برابر روشن تاجیکستان جابجا شود تا به این ترتیب ابتدا بازی در تاجیکستان به انجام برسد و سپس بازی برگشت با رفع مشکلات در تبریز برگزار شود.

نکته مهم اینکه به احتمال فراوان تیم تراکتور امارات یا قطر را به عنوان محل میزبانی خود از روشن تاجیکستان در صورت مخالفت با درخواست اولیه این تیم معرفی خواهد کرد که شانس دربی برای انتخاب به عنوان زمین بی‌طرف بیشتر است.

این در حالی است که تراکتور یک بازی خانگی دیگر برابر الوکره قطر خواهد داشت و این باشگاه امید زیادی دارد تا از این تیم در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبانی کند.

2091834

بات وجه به حذف موهان باگان از جدول لیگ قهرمانان آسیا، تراکتور تنها سه بازی دیگر در مرحله گروهی خواهد داشت و از این گروه سه تیمی یک تیم حذف خواهد شد.

باشگاه تراکتور هنوز خبر "ورزش سه" در مورد سلب میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را تائید نکرده و واکنشی به آن نداشته است.

دیدگاه‌ها