کد خبر : 2075633 | 18 مهر 1403 ساعت 13:54 | 18.1K بازدید | 29 دیدگاه

نمی‌دانیم به ونزوئلا می‌رویم یا نه

مسی و آرژانتینی‌ها زمین‌گیر شدند!

طوفان شدید میلتون در فلوریدا باعث شده تا پرواز تیم ملی آرژانتین به سمت ونزوئلا در مرز لغو شدن قرار بگیرد.

مسی و آرژانتینی‌ها زمین‌گیر شدند!

به گزارش "ورزش سه"، لیونل اسکالونی، مربی آرژانتین، اعتراف کرد که امنیت بازیکنانش مهمترین چیز است در حالی که امروز آنها باید از میامی به ونزوئلا پرواز کنند ولی به دلیل طوفان میلتون نمی‌دانند چگونه از فلوریدا خارج شوند.

ساعت‌هایی توأم با نگرانی در اردوی تیم ملی آرژانتین سپری می‌شود. این تیم در میامی است و در حال حاضر برای دو بازی مقدماتی جام جهانی مقابل ونزوئلا و بولیوی، آماده می‌شود. آنها چند ساعت دیگر باید با هواپیما به کشور ونزوئلا بروند، ولی در معرض خطر طوفان میلتون قرار دارند. وزش بادهای مهیب مورد انتظار در منطقه تامپا، با سرعت حدود 250 کیلومتر در ساعت می‌تواند باعث بسته شدن فرودگاه‌ها شود.

در این صورت، طبق آنچه فیفا می‌خواهد، تیم 24 ساعت قبل از مسابقه به شهر ماتورین ونزوئلا نمی‌رسد.

2092649

لیونل اسکالونی با ظرافت با این موضوع برخورد کرد و اعتراف کرد که مهمترین چیز ایمنی است: «ما نگران هستیم و منتظریم ببینیم آیا وضعیت درست خواهد شد که بتوانیم پرواز کنیم یا خیر. آنها می‌گویند بعد از ظهر می‌توانیم بیرون برویم، اما مطمئن نیستیم. ما درخواست کرده بودیم که سه‌شنبه سفر کنیم، اما امکان‌پذیر نبود، آنها سفر را رد کرده‌اند. بنابراین اکنون خواهیم دید که آیا وضعیت هوایی به ما اجازه می‌دهد یا خیر.»

مربی آرژانتین ادامه داد: «ما با آرامش کار می‌کنیم، حقیقت این است که محل تمرین عالی است، اما این موضوع همیشه مطرح است و به خصوص وقتی بحث امنیت در میان است، باقی چیزها اهمیت خود را از دست می‌دهند. بازی مهم است، اما امنیت بسیار مهمتر است. وقتی در مورد باد و طوفان‌ شدید و بسته شدن فرودگاه صحبت می‌شود، فوتبال دیگر مهم نیست.»

2092651

فعلا همه چیز نشان می‌دهد که آرژانتین قادر به سفر نیست و باید دید تصمیم کنمبول و فیفا در این رابطه چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها