کد خبر : 2075623 | 18 مهر 1403 ساعت 13:02 | 16.2K بازدید | 24 دیدگاه

پاسخ منفی میلان به تئو: از این دستمزدها نداریم

باشگاه میلان حاضر نیست درخواست تئو هرناندز برای افزایش دستمزدش در قرارداد جدید را بپذیرد.

پاسخ منفی میلان به تئو: از این دستمزدها نداریم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد تئو هرناندز با باشگاه میلان در تابستان ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد اما مدیران این باشگاه مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با او را از مدتی قبل آغاز کرده بودند ولی این مذاکرات در چند روز اخیر با وقفه‌ای طولانی مواجه شده است.

گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده است که این ستاره فرانسوی خواهان افزایش دستمزدش در قرارداد جدید است و مدیر برنامه او به مدیران میلان اعلام کرده که او خواهان دریافت نزدیک به هشت میلیون یورو در هر فصل برای تمدید قراردادش با این باشگاه است.

2092632

این درخواست در حالی از سوی این بازیکن مطرح شده که مدیران میلان به شدت از عملکرد او در فصل جدید رقابت‌های سری آ ایتالیا و همچنین رفتارهایی که او در زمین و در مواجهه با پائولو فونسکا به عنوان سرمربی جدید این تیم نشان داده ناراضی هستند و به همین دلیل تمایلی برای قبول درخواست او ندارند.

در حال حاضر رافائل لیائو با دریافت هفت میلیون یورو بیشترین دستمزد را در بین تمام ستاره‌های حاضر در میلان دریافت می‌کند و مدیران این باشگاه تمایلی ندارند که تئو هرناندز را با توجه به اتفاقاتی که در چند هفته اخیر رخ داده به عنوان بازیکنی که بالاترین دستمزد را دریافت می‌کند تبدیل کنند و انتظار می‌رود که روند انجام این مذاکرات برای مدتی نامعلوم طول بکشد.

دیدگاه‌ها