کد خبر : 2075619 | 18 مهر 1403 ساعت 12:43 | 11.9K بازدید | 3 دیدگاه

اعتماد به مدیران اسپانیش

شکار از اسپانیا: جانشینان احتمالی معمار سیتی

منچسترسیتی برای جانشینی تیکی بگریستین روی دو مدیر اسپانیایی تمرکز کرده است.

شکار از اسپانیا: جانشینان احتمالی معمار سیتی

به گزارش "ورزش سه"، معمار منچسترسیتی مدرن در پایان فصل اتحاد را ترک خواهد کرد و باشگاه به دنبال بهترین جانشین برای او است. منچسترسیتی مدرن را نمی‌توان بدون بگریستین درک کرد. آمدن گواردیولا به اتحاد همان چیزی بود که سطح این تیم را به سطح بالاتری رساند تا اینکه بالاخره لیگ قهرمانان را نیز فتح کردند. اما از مدت‌ها قبل، به‌ویژه از سال 2012، تیکی معمار تیمی بود که جسارت به خرج داد و به سلطه منچستریونایتد در لیگ برتر پایان داد.

با حضور او در رأس تیم مدیریت ورزشی، سیتی در مجموع 21 عنوان در مدت 13 سال به دست آورده و این نتیجه ثبات در باشگاه بوده است. در منچسترسیتی مانچینی پایه‌ها را گذاشت، پیگرینی آن را گسترش داد و گواردیولا آنها را به اوج رساند.

با این حال، مانند هر چیز در زندگی، همیشه یک پایانی وجود دارد و تیکی در پایان این فصل خواهد رفت. او از قبل گفته بود که در 60 سالگی به دنبال استراحت خواهد بود.

2092625

بولت پرسپولیسجایگزین‌های احتمالی

پر کردن جای خالی او کار آسانی نخواهد بود. اما، از انگلیس، گمانه‌زنی‌ها در مورد جایگزین‌های احتمالی آغاز شده است و لیست نامزدها اکثرا اسپانیایی هستند.

«تایمز» و «تلگراف» گزارش می‌دهند که گزینه‌ منطقی، کیکه کارسل، مدیر ورزشی فعلی تیم خیرونا، است که باشگاه با او موفق شده به لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. او به خوبی کارش را بلد است و بهترین جانشین برای تیکی خواهد بود.

با این حال، به نظر می‌رسد گزینه محبوب باشگاه، آندونی زوبی‌زارتا باشد، که ژوئن 2010 جانشین بگیریستین در بارسا شده بود. با این حال، این کار پیچیده‌تری خواهد بود، زیرا او اکنون دست راست آندره ویلاش بواش در پورتو است.

طی چند ماه آینده، به خصوص پس از رسمی شدن جدایی تیکی توسط باشگاه، تلاش سیتی برای انتخاب جانشین او شتاب بیشتری خواهد گرفت. اما، در حال حاضر، کارسل و زوبی زارتا محتمل‌ترین گزینه‌ها هستند.

2092626

دیدگاه‌ها