کد خبر : 2075606 | 18 مهر 1403 ساعت 12:13 | 28.7K بازدید | 17 دیدگاه

باید تا الان قراردادم امضا می‌شد

خجالت‌آور است، قهرمان اروپا قرارداد ندارد!

لوئیس دلافوئنته با وجود موفقیت‌های بزرگ و غیرمنتظره‌ای که با تیم ملی اسپانیا داشته، هنوز پیشنهاد تمدید دریافت نکرده است.

خجالت‌آور است، قهرمان اروپا قرارداد ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس دلا فوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا، در مصاحبه خود با برنامه "ال لارگوئرو" کادنا سر از فرصت استفاده کرد و به انتقاد از مدیران فدراسیون فوتبال پرداخت. فدراسیونی که هنوز رئیس ندارد و آینده مربیانش نیز روی هواست. دلافوئنته بعد از کسب قهرمانی با اسپانیا در لیگ ملت‌ها و سپس یورو 2024 انتظار دریافت تمدید قرارداد و افزایش دستمزد داشت ولی هیچکس با او تماس نگرفته است.

دلافوئنته در این رابطه گفت: «این عادی نیست که یک مربی قهرمان اروپا بدون قرارداد باشد. من نمی‌دانم که آیا چنین اتفاقی برای لوئیس انریکه هم رخ می‌داد یا نه. این اصلا عادی نیست که یک قهرمان اروپا پیشنهاد تمدید دریافت نکند. من طبق معمول پیشنهاداتی دیگر داشته‌ام. چیزی که طبیعی نیست این است که کادر فنی قهرمان کنونی اروپا، نمی‌دانم در تاریخ این اتفاق افتاده یا نه، بدون قرارداد باشد. من همان شرایطی را دارم که زمانی در تیم زیر 21 ساله‌ها داشتم. عادلانه این بود که تا الان قرارداد جدیدم را امضا می‌کردم.»

2092610

دلافوئنته مستند جنجالی لوئیس انریکه را تماشا نمی‌کند: «مستند لوئیس انریکه؟ من آن را دوست ندارم. در مورد پخش صحبت‌های او با امباپه باید بگویم ما با فوتبالیست‌ها زیاد صحبت می‌کنیم، اما آنها چیزهای خصوصی هستند و نباید پخش شوند. فکر نمی‌کنم این اقدام درستی باشد.»

دیدگاه‌ها