کد خبر : 2075605 | 18 مهر 1403 ساعت 12:08 | 10.5K بازدید | 18 دیدگاه

هدف عجیب کمپانی: شکستن همه رکوردهای بایرن!

ونسان کمپانی شیوه عجیبی را برای انگیزه دادن به بازیکنان بایرن انتخاب کرده و قصد دارد تمامی رکوردهای این تیم را در فصل جدید بشکند.

هدف عجیب کمپانی: شکستن همه رکوردهای بایرن!

به گزارش "ورزش سه"، انتخاب کمپانی به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ و جانشین توماس توخل انتقادهای زیادی را از مدیران این باشگاه به همراه داشت و بسیاری از هواداران این تیم معتقد بودند که او هنوز تجربه کافی برای هدایت تیم بزرگی مانند بایرن در سطح اول فوتبال اروپا را ندارد.

عملکرد خوب این سرمربی جوان تمامی این منتقدان را ساکت کرد و نشان داد که اعتماد مدیران بایرن به او تا به این جای کار اشتباه نبوده است و او توانایی و مهارت لازم برای نشستن روی نیمکت تیم بزرگی مانند بایرن را داشته است و می‌تواند به این تیم در بازگشت به روند قهرمانی کمک کند.

بسیاری از منابع نزدیک به رختکن بایرن پیش از این اطلاع داده بودند که بازیکنان این تیم علاقه بسیاری به سرمربی جدید دارند و رابطه بسیار خوبی را با او شکل داده‌اند. حالا روزنامه بیلد از شیوه جدید و جالب کمپانی برای انگیزه دادن به بازیکنانش پرده برداشته است.

2092458

گفته می‌شود که کمپانی مربی بسیار بلند پروازی است و همین باعث شده که یکی از اهدافش شکستن رکوردهای متعددی باشد که بایرن پیش از این در بوندسلیگا به ثبت رسانده است. او هر روز این رکوردها را به بازیکنانش یادآوری می‌کند و تاکید دارد که آنها باید برای شکستن این رکوردها در این فصل تلاش کنند.

یکی از این رکوردها مربوط به فصلی است که باید موفق شد تحت هدایت یوپ هاینکس بیشترین امتیاز ممکن را در بوندسلیگا به دست آورد و با ۹۱ امتیاز قهرمان شود. رکورد دیگر هم مربوط به فصل ۱۶-۲۰۱۵ است که بایرن تحت هدایت پپ گواردیولا تنها ۱۷ گل در طول فصل دریافت کرد و حالا کمپانی مصمم است که هر دوی این رکوردها را از آن خود کند.

دیدگاه‌ها