کد خبر : 2075603 | 18 مهر 1403 ساعت 11:56 | 20.1K بازدید | 7 دیدگاه

حق با لیورپول بود: آلیسون تمام شده است!

به نظر می‌رسد که تصمیم مدیران باشگاه لیورپول برای به خدمت گرفتن یک دروازه‌بان جدید به عنوان جانشین آلیسون درست بوده است.

حق با لیورپول بود: آلیسون تمام شده است!

به گزارش "ورزش سه"، هیچ تردیدی در این وجود ندارد که آلیسون بکر یکی از عوامل اصلی موفقیت لیورپول در چند فصل اخیر بوده و حضور و درخشش او در دروازه این تیم کمک بسیاری به کسب پیروزی‌های متعدد در رقابت‌های مختلف کرده و باعث شده است که خیال هواداران و کادر فنی این تیم از دروازه راحت باشد.

با این حال، مدیران لیورپول در چند ماه اخیر به دنبال به خدمت گرفتن دروازه‌بانی بودند که بتواند از فصل آینده به عنوان جانشین آلیسون در دروازه لیورپول حضور داشته باشد و این موضوع با انتقادهایی از سوی هواداران این تیم همراه شد که معتقد بودند آلیسون هنوز هم می‌تواند یک گزینه درجه یک باشد.

اما به نظر می‌رسد که تصمیم مدیران این باشگاه برای انتخاب جانشین برای این ستاره برزیلی کاملاً درست بوده است. یکی از مشکلاتی که لیورپول در چند فصل اخیر با آن روبرو بوده مربوط به مصدومیت‌های متعدد آلیسون بوده و این بازیکن در این فصل هم بار دیگر با چنین وضعیتی روبرو شد.

2092606

به نظر می‌رسد که بالاتر رفتن سن آلیسون باعث شده است که او دیگر درخشش و آمادگی فیزیکی و جسمانی سابق را برای ایستادن در دروازه لیورپول نداشته باشد و به احتمال زیاد کادر پزشکی لیورپول خیلی زود متوجه موضوع شد و آن را به مدیران باشگاه انتقال داد.

لیورپول در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته قراردادی را با مامارداشویلی به امضا رساند و قرار است این بازیکن از فصل آینده در ترکیب این تیم به میدان برود و بسیاری از فوتبال دوستان معتقد هستند که آلیسون دیگر فرصت زیادی برای حضور در ترکیب اصلی لیورپول پیدا نخواهد کرد و باید کم کم آماده خداحافظی از آنفیلد شود.

دیدگاه‌ها