کد خبر : 2075593 | 18 مهر 1403 ساعت 11:26 | 3.9K بازدید | 10 دیدگاه

نکیسا: او یکی از سرمربیان مثال‌زدنی است

مدیرعامل ذوب‌آهن پشت ربیعی درآمد

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با حمایت از محمد ربیعی ابراز امیدواری کرد که این تیم دوباره روزهای خوب را تجربه کند.

مدیرعامل ذوب‌آهن پشت ربیعی درآمد

به گزارش "ورزش سه"، شکست ذوب‌آهن در مسابقه با آلومینیوم اراک آن هم در شرایطی که گاندوها شروع فوق‌العاده‌ای در لیگ برتر داشتند و توانستند از تراکتور، پرسپولیس و سپاهان سه مدعی قهرمانی 5 امتیاز بگیرند، اتفاقی غیرمنتظره برای هواداران سبزپوش بود.

با این حال نیما نکیسا مدیرعامل ذوب‌آهن شکست تیمش مقابل آلومینیوم را یک اتفاق می‌داند و درباره دلایل این مسئله صحبت کرده است. نکیسا گفت: «ما این مسئله را بررسی کردیم. تیم ما در 5 بازی ابتدایی شکستی نداشت اما دو باخت متوالی را متحمل شد که دلیل اصلی آن را برگزاری مسابقات پرتعداد بیرون از خانه می‌دانیم. ما از 6 بازی ابتدایی فقط یک بار در خانه بازی کردیم که آن هم دربی بود و مقابل سپاهان بود. به نوعی بازی با آلومینیوم اولین بازی خانگی ما بود.»

او ادامه داد: «دوری از خانه و سفرهای متوالی روی عملکرد تیم تاثیرگذار بود و فکر می‌کنم دلیل اصلی شکست‌های اخیر این موضوع باشد. با این حال شکی نیست با کمک همکارانم مشکلات را کنار می‌زنیم و به‌زودی دوباره به روزهای خوب برمی‌گردیم.»

نکیسا در پایان ضمن حمایت از محمد ربیعی سرمربی ذوب‌آهن افزود: «سرمربی ما یکی از سرمربیان مثال‌زدنی در فوتبال محسوب می‌شود. با برنامه‌ریزی ایشان از این شرایط عبور می‌کنیم و شکی نیست که دوباره نتایج خوبی می‌گیریم و تمام تلاش ما این است که ذوب‌آهن را به جایگاه بزرگ خود در گذشته برگردانیم، همان‌طور که فصل گذشته هم در نهایت با تمام مشکلات رتبه پنجم را از آن خود کردیم.»

دیدگاه‌ها