کد خبر : 2075585 | 18 مهر 1403 ساعت 11:00 | 7.1K بازدید | 7 دیدگاه

هواداران منبع قدرت ما هستند؛

رئیس فدراسیون قطر: جام جهانی منتظر ماست!

رئیس فدراسیون فوتبال قطر معتقد است تیم ملی کشورش می‌تواند مسیر خود در بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2026 را اصلاح کند.

رئیس فدراسیون قطر: جام جهانی منتظر ماست!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی قطر کار خود را در مرحله سوم مسابقات مقدماتی جام جهانی را با شکست 3-1 برابر امارات در دوحه آغاز کرد و سپس به تساوی خارج از خانه برابر کره شمالی (2-2) رسید تا با یک امتیاز در مقام پنجم گرده خود قرار بگیرد‌.

جاسم بن راشد البوعینین، رئیس فدراسیون فوتبال قطر، در این باره گفت: رسیدن به جام جهانی 2026 نیازمند همبستگی همه، از جمله هواداران است که مهم‌ترین عامل موفقیت و اولین حامی تیم هستند. همه ما در یک کشتی هستیم و هدف ما رسیدن به جام جهانی است.

او در ادامه گفت: ما به توانایی‌های بازیکنان برای جبران نتایج اطمینان داریم و می‌دانیم قهرمانان آسیا می‌توانند به مسیر درست برگردند. ما با جاه‌طلبی، راه را تا پایان مسابقات انتخابی ادامه خواهیم داد.

تیم فوتبال قطر فردا در دور سوم دیدارهای مرحله سوم مقدماتی جام جهانی میزبان تیم ملی قرقیزستان خواهد بود و البوعینین از هواداران قطری خواست تا برای کسب پیروزی مقابل قرقیزستان از تیم ملی حمایت کنند.

وی عنوان کرد: همه بازی‌ها در رقابت‌های مقدماتی مهم هستند و پیروزی در تمام مسابقات، هدف ما است. ما باید از کادرفنی، بازیکنان و هواداران نهایت استفاده را کنیم. از هواداران وفادار خود می‌خواهیم که برای کسب پیروزی از تیم حمایت کنند، چون آنها نقش مثبتی در بازی قرقیزستان خواهند داشت. ما به حضور هوادارانمان عادت کرده‌ایم و آنها را بزرگترین حامی تیم در مقدماتی جام جهانی می‌دانیم.

بوعینین با تاکید بر این‌ جمله که "هواداران ما منبع قدرت ما هستند" گفت: ما با هواداران وفادار خود زندگی می‌کنیم. هواداران قطری اکنون با حمایت مستمر خود، فرهنگ هواداری را نشان می‌دهند. حمایت مستمر از بازیکنان تا سوت پایان مسابقه، چیزی است که ما در برابر قرقیزستان به آن نیاز داریم. اکنون هواداران به شدت به ارزش خود پی برده‌اند؛ حمایت از بازیکنان، القای شور و نشاط در آنها و ناامید نشدن از هیچ نتیجه‌ای، انتظاراتی است که ما از آنها داریم.

لازم به ذکر است که تیم ملی فوتبال قطر پس از تقابل با قرقیزستان، برابر تیم ملی ایران قرار خواهد گرفت و به دنبال این است که با پیروزی در بازی به قرقیزستان با روحیه بیشتری وارد مسابقه بعدی خود شود.

دیدگاه‌ها