کد خبر : 2075584 | 18 مهر 1403 ساعت 10:50 | 6.4K بازدید | 6 دیدگاه

وب تایید کرد: VAR باز هم علیه یونایتد بود

هاوارد وب تایید کرد که کمک داور ویدیویی در بازی منچستر یونایتد برابر تاتنهام اشتباه کرده و باید کارت قرمز برنو فرناندز را رد می‌کرد.

وب تایید کرد: VAR باز هم علیه یونایتد بود

به گزارش "ورزش سه"،منچستریونایتد در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس نتوانسته است عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد و همین موضوع انتقادهای زیادی را از بازیکنان و کادر فنی این تیم به همراه داشته اما شکست با سه گل برابر تاتنهام باعث شد که این تیم عملا وارد بحرانی جدی شود.

برونو فرناندز به دلیل خطایی که در این بازی انجام داد از سوی داور با کارت قرمز روبرو شد و از زمین بیرون رفت تا کار برای یونایتد با یک بازیکن کمتر بسیار سخت شود و حالا مشخص شده است که این کارت قرمز اشتباه بود و رئیس کمیته داوران لیگ برتر انگلیس مدعی شده است که کمک داور ویدیویی باید روی این صحنه دخالت می‌کرد.

2092585

وب با اشاره به انتشار مکالمه رد و بدل شده بین داور وسط و کمک داور ویدیویی در این بازی گفت: "این اشتباهی است که صورت گرفته است. در مکالمه منتشرشده می‌شنویم که کمک داور می‌گوید که باید کارت قرمز نشان داده شود و داور وسط هم به توصیه او عمل می‌کند.

برخورد شدید بود اما فرناندز پیش از آنکه بخواهد خطایی انجام دهد لیز خورد. کمک داور معتقد بود که استوک فرناندز با پای بازیکن حریف برخورد کرده اما این اشتباهی بود که صورت گرفته بود. کمک داور ویدیویی باید در چنین صحنه‌هایی دخالت کند و اجازه ندهد که چنین اتفاقی رخ دهد. اشتباه آنها این بود که داور را به تماشای دوباره این صحنه روی نمایشگر دعوت نکردند."

2092584

دیدگاه‌ها