کد خبر : 2075571 | 18 مهر 1403 ساعت 10:18 | 4.6K بازدید | 5 دیدگاه

دومین پیروزی پرگل پس از 5 سال؛

حسینی قبلا هم 4 گل در اصفهان زده بود

تیم تحت هدایت سرمربی آلومینیوم برای دومین بار در سالیان اخیر توانست در ورزشگاه فولادشهر چهار گل به ثمر برساند.

حسینی قبلا هم 4 گل در اصفهان زده بود

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک بهترین پیروزی خود در تاریخ لیگ برتر را با نتیجه چهار بر صفر در دیدار اخیرش مقابل ذوب‌آهن به دست آورد و کار بزرگی انجام داد، اما سید مجتبی حسینی پیشتر هم پیروزی با زدن چهار گل در ورزشگاه فولادشهر را تجربه کرده بود و پس از پنج سال دوباره آن را رقم زد.

مجتبی حسینی که تجربه یک دهه حضور در ذوب‌آهن و فعالیت به‌عنوان بازیکن، کاپیتان، مربی و سرمربی را دارد، همواره تقابل‌های خاص و حساسی برابر این تیم داشته که توانست به طلسم ناکامی آلومینیوم برابر این تیم اصفهانی در کسب پیروزی هم پایان بدهد و پس از 8 مسابقه عدم پیروزی، این مهم را کسب کند.

2092571

این سرمربی در مهرماه 98 هم که هدایت مس کرمان را برعهده داشت، در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی توانست به برتری 4 بر 2 مقابل ذوب‌آهن برسد و حالا درست پس از پنج سال و دوباره در مهرماه، توانست در ورزشگاه فولادشهر برد 4 گله برابر سبزپوشان را کسب کند.

حسینی امیدوار است پس از دو پیروزی متوالی آلومینیوم مقابل خیبر و ذوب‌آهن، بازیکنانش بتوانند روند و کیفیت خوب خود را حفظ کنند و در نخستین مسابقه پس از تعطیلات برابر فولاد خوزستان هم پرقدرت ظاهر شوند و نتیجه بگیرند.

دیدگاه‌ها