کد خبر : 2075565 | 18 مهر 1403 ساعت 08:41 | 19.9K بازدید | 12 دیدگاه

سورپرایز پشت سورپرایز: کاپیتان ایران در نقش نابودگر!

یاران میلاد عبادی‌پور دومین شگفتی متوالی را در لهستان رقم زدند.

سورپرایز پشت سورپرایز: کاپیتان ایران در نقش نابودگر!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات والیبال پلاس لیگا لهستان و در یک دیدار به جای مانده از هفته دوم این رقابت‌ها، تیم چستخووا که در ترکیب خود میلاد عبادی‌پور را داشت دست به یک کار بزرگ زد و با نتیجه سه بر دو مقابل زاکسا به پیروزی رسید.

در این دیدار که با فوق درخشش میلاد عبادی‌پور برای چستخووا همراه بود، این تیم ست‌های دوم، سوم و پنجم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۹ پیروز شد و زاکسا نیز گیم‌های اول و چهارم را با نتایج مشابه ۲۵ بر ۲۳ برد تا این چستخووا باشد که پس از پیروزی بر یاستربسکی نایب قهرمان اروپا این بار قهرمان سه دوره اروپا با سرمربیگری آندره جیانی را شکست دهد.

در این مسابقه، میلاد عبادی‌پور، کاپیتان تیم چستخووا، درخشید و توانست بیست و پنج امتیاز برای تیمش به دست بیاورد و عامل اصلی برد تیمش لقب بگیرد. کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در پایان این دیدار توانست عنوان ارزشمندترین بازیکن میدان را نیز از آن خود کند تا شبی فراموش‌نشدنی را در پلاس لیگا لهستان سپری کند.

چستخووا با این پیروزی شیرین سه برده شد و به رتبه هفتم جدول صعود کرد. آنها هفته آینده باز هم یک بازی سخت را پیش‌رو دارند و باید برابر زاویرچه قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها