کد خبر : 2075561 | 18 مهر 1403 ساعت 01:58 | 2.7K بازدید | 14 دیدگاه

اسکالونی: مسی آماده است و بازی می‌کند

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، پیش از بازی‌های تیمش در فیفا دی کنونی، از آمادگی بالای لیونل مسی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم خبر داد.

اسکالونی: مسی آماده است و بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین در دیدارهای ملی ماه اکتبر دو بازی بسیار حساس دارد. آنها در چارچوب مقدماتی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی، در تاریخ‌های ۱۱ و ۱۶ اکتبر به مصاف تیم‌های ونزوئلا و بولیوی می‌روند.

یکی از امیدهای هواداران برای موفقیت در این دو بازی، لیونل مسی است که همیشه برای کمک به تیم در صف اول حضور داشته است. با این حال در هفته‌های اخیر او با چالش‌هایی برای رسیدن به آمادگی کامل مواجه شده و بسیاری از بازی‌های اینتر میامی را از دست داده است.

لیونل اسکالونی در مصاحبه جدیدش در مورد آمادگی مسی برای دو بازی پیش رو صحبت کرد و اطمینان داد که مسی در شرایط بازی است و بخشی از ترکیب تیم مقابل ونزوئلا خواهد بود. او گفت:«لئو خوب است، او چندین بازی قبل از آمدن به اینجا انجام داده و این همان چیزی بود که نیاز داشت؛ یعنی بازی کردن قبل از آمدن به تیم ملی. قبل از فیفا دی قبلی ما صحبت کرده بودیم و تصمیم این بود که او نیاید زیرا نیاز داشت در تیم باشگاهی‌اش بازی کند. اکنون در شرایط خوبی است، او خوب است و بخشی از تیم خواهد بود.»

2092559

آرژانتین در حال حاضر با ۱۸ امتیاز در صدر جدول گروه مقدماتی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی قرار دارد و پس از آن کلمبیا و اروگوئه با ۱۶ و ۱۵ امتیاز در رتبه‌های بعدی هستند.

دیدگاه‌ها