کد خبر : 2075560 | 18 مهر 1403 ساعت 02:00 | 8.6K بازدید | 7 دیدگاه

ادعای عجیب النصری‌ها

مذاکره عربستان- ایران برای انتقال بازی استقلال!

النصر عربستان خواهان انتقال بازی‌اش مقابل استقلال در لیگ نخبگان به کشور دیگری است و آن را مصرانه دنبال می‌کند.

مذاکره عربستان- ایران برای انتقال بازی استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه چالش نداشتن استادیوم به دردسری برای استقلال و حتی پرسپولیس برای میزبانی از رقبای قدرتمند آسیایی‌شان تبدیل شد، اکنون شرایط جدیدی شکل گرفته که باعث شده تا النصر عربستان به دنبال انتقال بازی با استقلال در کشور دیگری باشد.

موضوعی که حتی تیم ملی ایران را نیز دچار مشکل کرده و کنفدراسیون فوتبال آسیا طی نامه‌ای به فدراسیون ایران خواستار ارائه برنامه آنها برای میزبانی از قطر در کشور دیگری شد.

اکنون یکی از مدیران باشگاه النصر عربستان خبر از مذاکرات بین فدراسیون این کشور با همتای ایرانی‌اش برای انتقال بازی به کشور دیگر داده است. موضوعی که فدراسیون ایران البته در وهله اول پیگیری مربوط به انجام دیدار تیم ملی مقابل قطر را در دستور کار قرار داده است. 

با این حال شایعات چند روز اخیر درباره عدم حضور کریس رونالدو و دیگر ستاره‌های النصر به ایران برای انجام دیدار با استقلال در لیگ نخبگان، به مرحله واقعیت نزدیک‌تر می‌شود و این می‌تواند شرایط را برای نماینده ایران که از دو بازی خود یک برد و یک شکست در کارنامه ثبت کرده، سخت‌تر از قبل هم کند.

النصر عربستان و کریس رونالدو فصل گذشته و در لیگ قهرمانان آسیا راهی تهران شده بودند و در استادیوم آزادی مقابل پرسپولیس قرار گرفتند.

در فصل جدید نیز الغرافه قطر برابر استقلال و پاختاکور ازبکستان برابر پرسپولیس، دیدارهای‌شان را در تهران و در استادیوم شهدای شهر قدس برگزار کرده بودند و اکنون باید دید شرایط برای انجام دیدار استقلال مقابل النصر عربستان به چه شکل پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها