کد خبر : 2075558 | 18 مهر 1403 ساعت 09:50 | 18.3K بازدید | 43 دیدگاه

بیرانوند هم می‌خواست گل بزند! (عکس)

تصویر باقیمانده جالب از دیدار تراکتور و فولاد، زمانی است که بیرانوند برای گلزنی پیش کشیده بود.

بیرانوند هم می‌خواست گل بزند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند مهمترین چهره این فصل تیم فوتبال تراکتور است. بازیکنی که با هر مصاحبه و واکنش شهر را به هم می‌ریزد و لنز دوربین عکاسان را متوجه خود می‌کند. او حالا در این فصل تشویق بی امان هواداران تراکتور را هم پشت سر خود احساس می‌کند تا به پشتوانه این حمایت مردمی، کار خود را در جمع سرخپوشان تبریزی پیش ببرد.

بیرانوند در دیدار با فولاد، با وجود چند سیو دیدنی، یک گل بد از سینا اسدبیگی خورد که بلافاصله بعد از اخراج ایگور پوستونسکی به ثمر رسید و کار تراکتور برای رسیدن به سه امتیاز مسابقه را پیچیده کرد. او در این صحنه علاوه بر جایگیری ضعیف، در تشخیص محل فرود توپ هم دچار اشتباه شد تا در آخرین دقیقه نیمه اول گل بخورد و کلین شیت را هم از دست بدهد.

2092542

اما این بازی اتفاق بدتری هم برای بیرانوند داشت و در شروع نیمه دوم روی اشتباه و غفلت مدافعان، گل دوم را هم خورد تا بار دیگر در استادیوم یادگار موقعیت شکست را تجربه کند.

گلر شماره یک تیم ملی اما به شکلی قابل توجه در ادامه بازی پرروحیه و باانگیزه کار را ادامه داد. جالب اینکه بیرانوند در یک صحنه ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه به بازیکنان پشت توپ ملحق شد و سعی داشت تا تاکتیک آنها برای زدن ضربه را تعیین کند و به این بازیکنان مشورت بدهد.

2092543

در آخر نیز این دروازه بان پیش کشید و در آخرین موقعیت گل تراکتور سعی داشت تا از قد و قامت بلند خود بهره ببرد و ضربه سر نهایی را بزند؛ هدفی که البته در نهایت به ثمر نرسید.

عکس: رضا اصولی

دیدگاه‌ها