کد خبر : 2075557 | 18 مهر 1403 ساعت 01:51 | 2.1K بازدید | 1 دیدگاه

ساوینیو: وقتش رسیده تا ثابت کنیم برزیل هستیم!

ساوینیو، مهاجم تیم ملی برزیل، معتقد است زمان آن فرا رسیده تا ثابت کنند همان تیم قدرتمند سابق هستند.

ساوینیو: وقتش رسیده تا ثابت کنیم برزیل هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، اولین تمرین تیم ملی برزیل پیش‌ از رقابت با تیم های شیلی و پرو با حضور تمامی نفرات آغاز شد. شاگردان دوریوال جونیور بعد از شکست غیرمنتظره ۱-۰ مقابل پاراگوئه در آخرین دیدار، با سه برد، یک مساوی و چهار شکست در رده پنجم جدول رقابت‌ها قرار دارند.

ساوینیو، مهاجم ۲۰ ساله منچسترسیتی که برای سومین بار به تیم ملی برزیل دعوت شده است، در تمرین امروز به گفتگو با خبرنگاران پرداخت و از انگیزه بالای هم‌تیمی‌هایش برای جبران نتایج اخیر سلسائو خبر داد.

ساوینیو در خصوص شرایط این روزهای تیم ملی برزیل گفت: "با توجه به موقعیتی که در حال حاضر در آن قرار داریم و انتظارات هواداران، باید با تمام توان به مصاف شیلی و پرو برویم.

ما برای کسب شش امتیاز از این دو بازی و صعود در جدول رده بندی نهایت تلاشمان را خواهیم کرد. فکر می‌کنم زمان بسیار مناسبی است تا نشان دهیم برزیل هستیم و در جایگاهی قرار بگیریم که شایسته آن هستیم."

ساوینیو سپس‌ به انگیزه بالای تمام نفرات حاضر در اردوی تیم ملی اشاره کرد و افزود: "برزیل تیمی است که همه آن را به برد با زدن سه گل به بالا می‌شناسند. این کاری است که باید همیشه انجام بدهیم و هواداران پرشورمان را خوشحال کنیم."

گفتنی است تیم ملی برزیل در پنج بازی اخیرش در مقدماتی جام جهانی، تنها موفق به کسب یک برد شده است و با تیم صدرنشین یعنی آرژانتین هشت امتیاز فاصله دارد. آنها بامداد جمعه میهمان شیلی هستند و سپس شش روز بعد در خانه پذیرای پرو خواهند بود.

دیدگاه‌ها