کد خبر : 2075556 | 18 مهر 1403 ساعت 01:46 | 3.2K بازدید | 6 دیدگاه

کیمیش علیه بازیکنان معروف: بازی‌ها را بیشتر کنید!

برخلاف بسیاری از بازیکنان سرشناس، یوشوا کیمیش از افزایش مسابقات تیم‌ها در هر فصل استقبال می‌کند.

کیمیش علیه بازیکنان معروف: بازی‌ها را بیشتر کنید!

به گزارش "ورزش سه"، تقویم پر از بازی اکنون در حال تسلط بر صحنه فوتبال جهانی است و بسیاری از بازیکنان، تحت حمایت مربیان خود، علیه این تغییرات موضع گرفته‌اند. در حالی که برخی از آن استقبال و به نیمه پر لیوان نگاه می‌کنند که هر فصل می‌تواند پر از بازی باشد، از فرمت جدید لیگ قهرمانان تا اضافه شدن جام باشگاه‌های جهان در ماه ژوئن. و در این مورد، یوشوا کیمیش هم نظر خود را بیان کرده است.

او گفت: «شاید دارم کمی غیرمحبوب می‌شوم، چون من کسی هستم که همیشه دوست دارد بازی کند و در بازی‌های زیادی حضور داشته باشد. بی‌صبرانه منتظر بازی‌های لیگ ملت‌ها هستم.» کاپیتان آلمان امروز در مقر تیم ملی در هرتزوگن‌آوراخ ادامه داد: «در فوتبال همیشه مصدومیت وجود دارد. تیم‌ها همیشه بزرگ‌تر می‌شوند، می‌توان بیشتر تغییر کرد. من ترجیح می‌دهم یک «هفته انگلیسی» داشته باشم تا یک هفته معمولی.»

این مدافع راست که در صورت لزوم در پست هافبک نیز بازی می‌کند، افزود: «بازی کردن در زمین سرگرم‌کننده‌تر است. نمی‌دانم آیا با بازی‌های کمتر، مصدومیت‌ها کمتر می‌شود یا خیر. بسیاری از مصدومیت‌های جدی اغلب تصادفی هستند. مصدومیت‌های عضلانی قطعاً به سطح بالای دوندگی و تلاش هم مربوط می‌شوند.»

دیدگاه‌ها