کد خبر : 2075555 | 18 مهر 1403 ساعت 01:40 | 3.6K بازدید | 28 دیدگاه

وینیسیوس بر تخت پادشاهی فوتبال جهان

رئال آماده می‌شود: جشن بزرگ برای توپ طلای وینی

رئال مادرید خود را برای گرفتن جشن توپ طلای وینیسیوس جونیور آماده می‌کند.

رئال آماده می‌شود: جشن بزرگ برای توپ طلای وینی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رئال مادرید و ستاره برزیلی‌اش در حال آمادگی برای مراسم ۲۸ اکتبر هستند که گفته می‌شود در آن وینیسیوس قرار است شب تاریخی‌ای را تجربه کند. در والدبباس (مرکز تمرینی رئال مادرید) مطمئن هستند که او برنده خواهد شد.

همه اخبار برای رئال مادرید بد نیستند.

آنچلوتی هنوز تیم اصلی خود را پیدا نکرده، امباپه هنوز در برنابئو درخشان نیست و مصدومیت شدید دنی کارواخال یکشنبه گذشته هواداران رئال را ناراحت کرد. اما سرانجام یک خوشحالی بزرگ در ماه اکتبر: توپ طلای وینیسیوس.

سفیدپوشان انتظار دارند که ستاره برزیلی آن‌ها مهم‌ترین جایزه فوتبال را که به بازیکن برجسته فصل گذشته اهدا می‌شود دریافت کند، فصلی که در آن وینیسیوس هم در لیگ و هم در لیگ قهرمانان درخشید. حالا فقط مانده که وینیسیوس جایزه را دریافت کند.

در والدبباس همه این خبر را می‌دانند و از شنیدن آن خوشحال شده‌اند. یک ورزشکار خودساخته در قسمت سفید مادرید که از فلامنگو آمد و اکنون بر تخت پادشاهی فوتبال جهان نشسته است.

دوران فوتبال او تا کنون شایسته چنین تقدیری است. وینیسیوس جونیور در ۳۹ بازی از فصل گذشته برای رئال مادرید ۲۴ گل و ۱۱ پاس گل به ثمر رساند. او در فینال لیگ قهرمانان گل زد و در تمام این دوره نقش کلیدی‌ای در تیم داشت و به تیم آنچلوتی در مراحل حساس لیگ کمک کرد.

2092546

در والدبباس همه چیز را برای توپ طلای او آماده کرده‌اند. از جمله این برنامه‌ها آماده عبارتند از آماده‌سازی سفر به پاریس، هیئتی که از باشگاه رئال مادرید او را همراهی خواهد کرد و برنامه‌های باشگاه برای اینکه ستاره‌شان یکی از خوشحال‌ترین لحظات دوران خود را تجربه کند.

2092547

وینیسیوس در حال حاضر شماره یک تیم رئال مادرید است. با وجود حضور امباپه و ظهور بلینگام، این ستاره برزیلی نقش خود را در رختکن رئال مادرید حفظ کرده است. او پنالتی‌زن اصلی است و همچنین به عنوان یک رهبر در زمین عمل می‌کند و همیشه شخصیت خود را نشان داده است.

تاج‌گذاری با توپ طلا او را به عنوان بهترین فوتبالیست جهان، حداقل در سال گذشته، تأیید خواهد کرد و جایگاه او را در سراسر جهان ارتقا خواهد داد. وینیسیوس آرزوی بهبود جامعه از طریق ورزش را دارد و مبارزه خود علیه نژادپرستی را دو برابر می‌کند. او در مراسم قبلی توپ طلا، جایزه سقراط (که برای اقدامات مربوط به همبستگی جامعه است) را دریافت کرده بود و اکنون برای دریافت بزرگ‌ترین جایزه، که از آن نیز برای ادامه فعالیت‌های خود و ارسال پیامش به جهان استفاده خواهد کرد، حضور خواهد یافت.

دیدگاه‌ها