کد خبر : 2075552 | 18 مهر 1403 ساعت 09:37 | 16.6K بازدید | 5 دیدگاه

ساکت دست از تلاش برنمی‌دارد

نماینده آدیداس در لیگ ایران در تب و تاب پیروزی!

سرمربی تیم فوتبال نساجی در تلاش است تا اوضاع این تیم در جدول رده بندی بهتر شود.

نماینده آدیداس در لیگ ایران در تب و تاب پیروزی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی که فصل جدید را زیر نظر ساکت الهامی شروع کرده فعلا با 4 امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده بندی است اما هواداران این تیم امید زیادی دارند که تا پیش از پایان نیم فصل اول وضعیت نماینده قائمشهر بهتر شود.

البته که در رأس این امیدواری ساکت الهامی حضور دارد. مربی نام آشنای لیگ برتر که چند فصلی است نتایج قابل قبولی گرفته امسال کارش با نساجی را خوب شروع نکرد. او از 4 هفته اول فقط یک امتیاز گرفت و پس از آنکه در پایان هفته چهارم، سومین باخت را متحمل شد تصمیم گرفت از سمت خود کناره گیری کند اما تغییر مدیریت در باشگاه نساجی و مخالفت علی خطیر با جدایی او باعث شد ساکت با چارچوب حمایت به کارش ادامه دهد.

پس از آن بود که شرایط نساجی تغییر کرد. شاگردان ساکت دیگر نباختند و عملکرد قابل تحسینی مقابل استقلال، شمس آذر و ملوان داشتند تا ابعاد امیدواری در رسیدن به روزهای خوب فراتر از یک بارقه کوچک باشد.

2092536
علاقه ساکت به ست آدیداس بر هیچکس پوشیده نیست. او سروکله زدن با بازیکنان را هم دوست دارد.

حالا این تیم در تعطیلات لیگ به دنبال رفع ایرادات و تقویت خود است. آنها بلافاصله بعد از پایان فیفادی باید به مصاف سپاهان مدعی بروند. یک بازی سنگین برای شاگردان الهامی و یک آزمایش سخت برای خودش. با این حال او با چهره‌ای مصمم به تمرینات برگشته. بازیکنان نساجی که سه روز در استراحت بودند حالا تمرین خود را از سر گرفته‌اند و آقای سرمربی نیز با اراده کامل به فکر روزهای آینده است.

دیدگاه‌ها