کد خبر : 2075551 | 18 مهر 1403 ساعت 01:12 | 8.1K بازدید | 25 دیدگاه

رسمی: کول پالمر، بازیکن سال تیم ملی انگلیس

کول پالمر، هافبک جوان چلسی، به عنوان بهترین بازیکن تیم ملی انگلیس در فصل ۲۴-۲۰۲۳ معرفی شد.

رسمی: کول پالمر، بازیکن سال تیم ملی انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، کول پالمر، ستاره جوان خط هافبک چلسی، از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس به عنوان بهترین بازیکن تیم ملی انگلیس در فصل ۲۴-۲۰۲۳ انتخاب شد و جایزه خود را در اردوی تیم ملی کشورش دریافت کرد.

اگرچه پالمر در مسابقات یورو ۲۰۲۴ چندان مورد اعتماد گرت ساوتگیت نبود و زیاد به میدان نرفت اما پاس گل منجر به برتری تیمش مقابل هلند را به اولی واتکینز در نیمه نهایی را داد و در فینال نیز زننده تک گل تیمش مقابل اسپانیا بود. او جود بلینگام و بوکایو ساکا را در رقابت برای کسب این عنوان شکست داد و آنها به ترتیب دوم و سوم شدند. پالمر در ۹ بازی ملی خود تاکنون موفق به ثبت دو گل و یک پاس گل شده است.

پالمر بعد از پیوستن به چلسی از منچسترسیتی، فصل گذشته در ۴۵ بازی در تمام رقابت‌های داخلی برای چلسی به میدان رفت و موفق به ثبت ۲۵ گل و ۱۵ پاس گل شد. درخشش او در فصل جاری نیز تکرار شده و در پایان هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر، با زدن شش گل و ثبت پنج پاس، موثرترین بازیکن مسابقات بوده است.

2092538

حالا پالمر تبدیل به اولین بازیکن چلسی در سیزده سال اخیر شد که این جایزه را از آن خود می‌کند. آخرین بار اشلی کول به عنوان بهترین بازیکن تیم ملی انگلیس در سال ۲۰۱۱ معرفی شده بود.

رکورددار این جایزه در فوتبال انگلیس نیز وین رونی، ستاره سال‌های نه چندان دور منچستریونایتد و اورتون است که چهار بار موفق به کسب این عنوان شده است. فرانک لمپارد سه بار و بوکایو ساکا، استیون جرارد و هری کین هرکدام دو بار توانسته‌اند به این عنوان برسند.

دیدگاه‌ها