کد خبر : 2075548 | 18 مهر 1403 ساعت 09:12 | 11.4K بازدید | 8 دیدگاه

فجرسپاسی- پیکان، حساس‌ترین بازی هفته

فینال زودرس برای بازگشت به لیگ برتر

در حساس‌ترین بازی هفته ششم لیگ یک عصر امروز یک بازی میان دو تیم مدعی برگزار می‌شود.

فینال زودرس برای بازگشت به لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، فجرسپاسی و پیکان در شرایطی امروز در شیراز مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که هردو تیم جزء مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ یک و صعود به لیگ برتر به شمار می‌روند.

فجرسپاسی طبق روال سال‌های قبل ترکیب خوبی برای صعود دارد و امیدوار است با هدایت پیروز قربانی طلسم چند سال گذشته را بشکند و دوباره به سطح اول فوتبال ایران برگردد. همچنین پیکان نیز که بعد از چند سال اولین فصل حضور در لیگ یک را تجربه می‌کند، با تیمی پرستاره و شرایطی مطلوب امیدوار است سریعا به لیگ برتر برگردد.

فجرسپاسی تاکنون از 5 بازی گذشته خود 4 برد و 12 امتیاز دشت کرده و صدرنشین رقابت‌ها است. همچنین خودروسازان با هدایت امیدرضا روانخواه 10 امتیازی هستند و با تفاضل گل کمتر نسبت به آریو اسلامشهر در رده سوم قرار گرفته‌اند.

بازی فجر و پیکان را می‌توان یک فینال زودرس میان دو تیم مدعی قهرمانی در لیگ یک دانست؛ جایی که بازیکنان باتجربه زیادی در ترکیب دو تیم به میدان می‌روند و برای موفقیت تیم خود گام برمی‌دارند.

باید دید در این مسابقه که عصر چهارشنبه از ساعت 17 در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می‌شود، در نهایت کدام تیم نتیجه را از آن خود می‌کند و جایگاهش را در جدول تثبیت می‌کند.

دیدگاه‌ها