کد خبر : 2075547 | 18 مهر 1403 ساعت 01:02 | 5.3K بازدید | 12 دیدگاه

پرسپولیسی‌های ذوب در انتظار سهراب و تیمش!

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن برای ادامه لیگ آماده می‌شود.

پرسپولیسی‌های ذوب در انتظار سهراب و تیمش!

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن اصفهان جزو تیم‌هایی است که در فصل جدید همیشه خلاف انتظار ظاهر شده است. البته که شاگردان ربیعی در 5 هفته ابتدایی عملکرد بهتری داشتند و 4 تساوی و یک برد حاصل کارشان بود اما در هفته های ششم و هفتم دو باخت متوالی را پذیرفتند تا گاندوها خیلی زود آن روی سکه فصل جدید را هم ببینند.

سبزپوشان اصفهان در 7 هفته ای که از لیگ سپری شده، پرسپولیس و سپاهان را با نتیجه مشابه یک بر یک متوقف کردند و حتی تراکتور را در تبریز شکست دادند اما دو باخت پشت سر هم به فولاد و آلومینیوم تمام انتظارات و معادلات پیرامون این تیم را تغییر داد. خصوصا که آنها با شکست 4 بر صفر مقابل ایرالکو وارد تعطیلات شدند.

البته که با وجود وقفه لیگ، تمرینات این تیم در حال برگزاری است و فرصت خوبی است تا محمد ربیعی برای پوشش نقاط ضعف تیمش تلاش کند. شاگردان او با از سرگیری مسابقات باید دو دیدار سخت مقابل استقلال و گل گهر داشته باشند و امتیاز گرفتن از آنها نیز حسابی برایشان مهم است.

در چنین شرایطی نقش کاپیتان کمال بیش از پیش خودش را نشان می‌دهد. کامیابی‌نیا که مثل همیشه به دور از حاشیه و هیاهو روی کار خود و تیمش تمرکز دارد، این روزها پا به پای دیگر یارانش در حال تمرین است و قطعا به چیزی جز موفقیت در دو بازی آینده و سپس در ادامه لیگ، هدف دیگری در سر ندارد.

او تا به اینجای کار یک گل حساس برای گاندوها زده که به دربی اصفهان برمی‌گردد و خیلی‌ها بیشتر از خود او منتظر گلزنی مجددش هستند.

دیدگاه‌ها