کد خبر : 2075545 | 18 مهر 1403 ساعت 00:45 | 15.3K بازدید | 20 دیدگاه

از روسیه به لیگ فرانسه در زمستان:

هافبک جوان تیم ملی در آستانه یک انتقال پرتابی!

باشگاه مون پلیه قصد دارد شرایط به خدمت گرفتن محمد قربانی را از مسئولان باشگاه اورنبرگ جویا شود.

هافبک جوان تیم ملی در آستانه یک انتقال پرتابی!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که محمد قربانی از زمستان سال گذشته در لیگ روسیه حضور دارد و برای تیم اورنبورگ بازی می‌کند، با توجه به فرم خوبی که علی رغم نتایج ضعیف تیمش در این مدت، مورد توجه بسیاری از تیم های اروپایی قرار گرفته و شنیده می‌شود که در این بین باشگاه مون پلیه فرانسه به عنوان اصلی‌ترین مشتری او برای جذبش اقدام کند.

شنیده می‌شود سران این باشگاه که در طی چند هفته اخیر عملکرد قربانی را زیر نظر گرفته‌اند، نسبت به جذب او علاقه قابل توجهی دارند و قرار است به زودی با مسئولان این باشگاه برای بررسی شرایط جذب هافبک ۲۳ ساله و ایرانی این تیم پرس و جو کنند.

قربانی به عنوان یک هافبک دفاعی که توانایی بازی در پست‌های مختلفی از جمله پست ۶ و ۸ و همچنین دفاع مرکزی را دارد، در این مدت به این تیم روسی کمک ویژه‌ای کرده است و آمار خوب او در طی یک سال اخیر باعث شده تا خیلی زود عملکردش مورد توجه تیم های اروپایی دیگر قرار بگیرد.

محمد قربانی که اکنون در تیم ملی ایران نیز توانسته شرایط مناسبی برای خود شکل دهد و جزء بازیکنانی است که امیر قلعه‌نویی اعتماد خاصی به وی دارد، اکنون در دومین فصل حضورش در لیگ روسیه قرار دارد.

هافبک دفاعی سابق سپاهان که بعد از تجربه اولین فصل حضورش در اورنبرگ جزو بازیکنانی لقب گرفت که این تیم روسی برنامه خود برای انتقال و کسب درآمد از آن را دنبال کرد، در نهایت ترجیح داد در پنجره تابستانی با رد پیشنهاد در این تیم کار را دنبال کند. او ۲۵ بازی در این مدت برای اورنبرگ انجام داده و همچنین ۴ بار هم گلزنی کرده است.

در صورتی که باشگاه روس با انتقال هافبک ایرانی خود موافقت کند، قربانی ‌پس از سامان قدوس تبدیل به دومین بازیکن ایرانی تاریخ لیگ فرانسه خواهد شد.

دیدگاه‌ها