کد خبر : 2075541 | 18 مهر 1403 ساعت 00:20 | 10.6K بازدید | 31 دیدگاه

ادای احترام ویژه زیدان به اینیستا

زین الدین زیدان با انتشار پستی در اکانت اینستاگرامش به خبر خداحافظی آندرس اینیستا از فوتبال واکنش نشان داد.

ادای احترام ویژه زیدان به اینیستا

به گزارش "ورزش سه"، آندرس اینیستا بازنشستگی‌اش از فوتبال را اعلام کرد و افراد زیادی از دنیای فوتبال به این خبر واکنش نشان دادند.

این هافبک با بارسلونا بیش از ۲۰ جام برده است، از جمله چهار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا. او همچنین گل پیروزی در فینال جام جهانی ۲۰۱۰ را به ثمر رساند. حتی در اواخر دوران حرفه‌ای‌اش در ژاپن با تیم ویسل کوبه موفق بود و به این تیم کمک کرد تا سال گذشته قهرمان لیگ J1 ژاپن شود و سپس کار خود را در امارات به پایان رساند.

تعجبی ندارد که هم‌تیمی‌های سابق و حتی حریفان به این خبر واکنش دهند و برای این اسطوره اسپانیایی پیام‌هایی ارسال کنند. یکی از این افراد زین الدین زیدان است.

این فقط هم‌تیمی‌ها یا همکاران نیستند که در طول سال‌ها از اینیستا تعریف کرده‌اند. در واقع، زین‌الدین زیدان، مربی سابق و اسطوره رئال مادرید، رقیب قدیمی بارسلونا، همواره اینیستا را فراتر از دشمنی‌های باشگاهی، بازیکنی خارق‌العاده دانسته است.

زیدان در گذشته هنگام شنیدن اینکه این بازیکن کهنه‌کار بارسا را ترک خواهد کرد، گفت: «این سخت است، زیرا اگر فوتبال را دوست دارید، دیدن رفتن بازیکنی مانند او دشوار است. من او را به عنوان یک بازیکن بارسلونا نمی‌بینم، بلکه به عنوان یک بازیکن فوتبال می‌بینم و دو یا سه بار مقابل او بازی کردم. او دوست‌داشتنی است، او بسیار متواضع است و من افرادی را که همه چیز را در زمین نشان می‌دهند و بیرون از زمین آرام‌تر هستند دوست دارم.»

2092514

حالا زیدان پس از بازنشستگی اینیستا هم برای او پیامی ارسال کرده است. زیزو در پستی نوشته: «ما فوتبال را به‌خاطر چنین بازیکنانی دوست داریم.» اسطوره فرانسوی رئال این متن را در کپشن عکسی از خود که اینیستا را در آغوش گرفته منتشر کرده است.

دیدگاه‌ها