کد خبر : 2075539 | 18 مهر 1403 ساعت 09:06 | 11.2K بازدید | 5 دیدگاه

دومینیک سوبوسلای:

هالند کمک زیادی به من کرد چون بالغ‌تر بود!

دومینیک سوبوسلای، هافبک مجارستانی لیورپول، از خاطرات هم‌تیمی بودن با ارلینگ هالند در ردبول سالزبورگ گفت و اعتراف کرد که هالند کمک زیادی به او کرده است.

هالند کمک زیادی به من کرد چون بالغ‌تر بود!

به گزارش "ورزش سه"، دومینیک سوبوسلای هافبک مجارستانی لیورپول که یکی‌ از بازیکنان خوب و البته کم حاشیه لیورپول در دو فصل اخیر بوده است، در گفتگو با سایت باشگاه لیورپول صحبت‌های جالبی را درمورد اهدافش در لیورپول و همچنان هم تیمی بودن با ارلینگ هالند در ردبول سالزبورگ اتریش مطرح کرد.

سوبوسلای در ابتدای صحبت‌هایش، به تفکیک اهدافش از دوران بچگی تا کنون پرداخت و گفت: "بچه که بودم، اول آرزو داشتم یک روز سرود مسابقات رسمی‌ را در زمین بشنوم. بعد از آن دوست داشتم برای اولین بار گلزنی‌ کنم. سپس آرزوی حضور در تیم ملی و همچنین کاپیتانی را داشتم و حالا من به همه این آرزوها رسیدم.

حالا که در لیگ برتر بازی می‌کنم، البته که قهرمانی در لیگ برتر برایم خیلی مهم است اما اصلی‌ترین هدفم در آنفیلد، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست. من همیشه اهداف بزرگی در سر دارم اما همه آنها واقع بینانه هستند."

2006724

سوبوسلای از ۱۴ سالگی‌ با ترک لیگ مجارستان، راهی ردبول سالزبورگ شد تا فوتبالش را به طور حرفه‌ای تر در اتریش آغاز کند. این بازیکن درمورد حضور در فوتبال اتریش افزود: "از نظر روحی و ذهنی کار خیلی سختی است که خانواده و دوستان نزدیکت را در سن ۱۴ سالگی ترک و به کشور دیگری نقل مکان کنی. تنها زندگی‌ کردن در کشور غریب بدون دانستن زبان آن کشور کار دشواری بود اما من از پس آن برآمدم چرا که اهداف بزرگی در سر داشتم."

سوبوسلای در سالزبورگ به مدت یک فصل با ارلینگ هالند هم‌تیمی بود. او درخصوص رابطه‌اش با مهاجم منچسترسیتی در آن روزها گفت: "راستش را بخواهید از همان روز اول، هالند قصد کمک به من را داشت اما اوایل چندان به توصیه‌های او اهمیت نمی‌دادم. رفته رفته متوجه شدم که چقدر بازیکن قابلی است و می‌توانم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم که همین هم شد. از هالند چیزهای زیادی یاد گرفتم چرا که باوجود هم سن بودنمان اما او آدم بالغ‌تری بود."

دیدگاه‌ها