کد خبر : 2075536 | 18 مهر 1403 ساعت 08:27 | 8.1K بازدید | 4 دیدگاه

گریلیش: ساوتگیت باید من را برای یورو دعوت می‌کرد!

جک گریلیش، وینگر منچسترسیتی، معتقد است که باید برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ به تیم ملی دعوت می‌شد.

گریلیش: ساوتگیت باید من را برای یورو دعوت می‌کرد!

به گزارش "ورزش سه"، گریلیش ۲۹ ساله، پس از حذف از لیست ۲۶ نفره گرت ساوتگیت برای یورو ۲۰۲۴، که در آن انگلیس در فینال به اسپانیا باخت، بسیار ناامید شده بود.

با این حال، لی کارزلی از زمان جایگزینی موقت به جای ساوتگیت، گریلیش را در هر دو فیفا دی به تیم ملی دعوت کرده است.

گریلیش در مصاحبه‌ جدیدی به بی‌بی‌سی گفت: «صادقانه بگویم، من واقعاً با این تصمیم موافق نبودم. باید به یورو می‌رفتم.»

گریلیش اعتراف کرد که احساس می‌کرد «بهترین عملکرد» را در باشگاهش نداشته اما باید به یورو دعوت می‌شد چون عملکرد خوبی داشته است. او افزود: «شما به یک تعادل در هر پست در زمین نیاز دارید و من خودم را بازیکنی با تجربه می‌دانم. من چیزهای زیادی برده‌ام، بنابراین، اگر از من بپرسید که آیا باید به آلمان می‌رفتم، بله، هنوز هم فکر می‌کنم باید می‌رفتم، اما ظاهراً قرار نبود اینطور باشد.»

2092508

در مورد اینکه آیا احساس می‌کرد که باید در بازگشت به تیم ملی انگلیس چیزی را ثابت کند، گفت: «البته، من می‌خواستم اینجا بیایم و خوب تمرین کنم و خوب بازی کنم. من از مربی تشکر می‌کنم که این فرصت را به من داد و به من اعتماد کرد. این واقعاً برای من خیلی مهم بود، فکر می‌کنم در طول دوران حرفه‌ای‌ام وقتی زیر نظر مربیانی بازی کرده‌ام که به من اعتماد کرده‌اند و به من به شیوه‌ای که او در دو اردوی اخیر با من ارتباط برقرار کرده، بیشتر از قبل پیشرفت کرده‌ام. این باعث می‌شود احساس کنم که مربی واقعاً به من اهمیت می‌دهد.»

گریلیش که با مبلغ رکورد ۱۰۰ میلیون پوند در آگوست ۲۰۲۱ از استون ویلا به منچسترسیتی پیوست، امیدوار است وقتی که انگلیس روز پنجشنبه میزبان یونان است و سپس روز یکشنبه با فنلاند بازی می‌کند، در ترکیب اصلی قرار بگیرد. در حالی که گریلیش معتقد است که از دست دادن یورو ۲۰۲۴ «احتمالاً سخت‌ترین دوره زندگی‌ام» بود، گفت که تولد دخترش هفته گذشته «بهترین لحظه زندگی‌ام» بود.

دیدگاه‌ها