کد خبر : 2075523 | 18 مهر 1403 ساعت 05:42 | 6.7K بازدید | 4 دیدگاه

دستگیری زوج والنسیایی در فرودگاه به‌خاطر مالک باشگاه!

یک زوج هوادار والنسیا به علت نصب بنر اعتراض‌آمیز مقابل منزل مالک باشگاه در سنگاپور دستگیر شدند.

دستگیری زوج والنسیایی در فرودگاه به‌خاطر مالک باشگاه!

به گزارش "ورزش سه"، والنسیا به عنوان یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های  فوتبال اسپانیا، چند سالی می‌شود که نتایج خوبی نگرفته و به یک تیم کاملا معمولی در لالیگا تبدیل شده است.

هواداران پرشور این تیم، دلیل اصلی ناکامی‌های چند سال اخیر تیم محبوبشان را مالک سنگاپوری والنسیا یعنی پیتر لیم و تصمیات اشتباه او می‌دانند.

لیم از سال ۲۰۱۴ تا کنون بیشترین سهام باشگاه را در اختیار دارد. علاوه بر نتایج ضعیف والنسیا در یک دهه اخیر، متوقف شدن ساخت ورزشگاه جدید والنسیا در دوران مالکیت پیتر لیم یکی از دلایل نارضایتی هواداران از عملکرد سرمایه‌دار سنگاپوری بوده است.

در همین راستا، روزنامه موندو دپورتیوو در گزارشی از اقدام عجیب هواداران شاکی والنسیا خبر داد و نوشت: "هفته گذشته یک زوج طرفدار والنسیا برای گذراندن ماه عسل به سنگاپور رفتند و در مقابل منزل پیتر لیم در پایتخت این کشور، بنر اعتراض آمیزی با مضمون "به کشور خود برگرد" را نصب کردند.

این زوج جوان با لبخند رضایت از اقدامی که انجام دادند در حال بازگشت به اسپانیا بودند که در فرودگاه دستگیر شدند و فعلا پاسپورت آنها ضبط شده است."

جالب آنکه هنوز خبری از آزادی این دو نفر در سنگاپور منتشر نشده و جالب‌تر آنکه باشگاه والنسیا نیز واکنشی به این اتفاقات نشان نداده است.

دیدگاه‌ها