کد خبر : 2075514 | 17 مهر 1403 ساعت 22:44 | 40.6K بازدید | 28 دیدگاه

ازبک‌ها از بازگشت ستاره پرسپولیس بال درآوردند (عکس)

غیبت کاتانچ مهم نیست، فقط اورونوف!

حضور اورونوف در دیدار ایران و ازبکستان بیش از آنکه ما فکر کنیم برای رقیب مهم است، باور نمی‌کنید واکنش آنها را مرور کنید!

غیبت کاتانچ مهم نیست، فقط اورونوف!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که سرکو کاتانچ به دلیل بیماری دیدار با تیم ملی ایران را از دست داده و هدایت تمرینات تیمش را به دستیارانش سپرده، بازگشت فوق‌ستاره ازبکستانی، غیبت سرمربی را به باد فراموشی سپرده است. اخبار مثبت در مورد این بازیکن از ظهر سه شنبه آغاز شد، زمانی که وبسایت چمپیونات در خبری کوتاه با خوشحالی نوشت: اورونوف مشکلی خاصی ندارد، امروز با تیم تمرین می‌کند.

این در ساعاتی بود که دکتر فرید زرینه، مسئول کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس از تماس خود با کادر ازبکستان برای پیگیری وضعیت اوستون اورونوف خبر داد. این ستاره ازبکستانی که پیش از بازی پرسپولیس - چادرملو از ناحیه کشاله پای راست دچار مصدومیت شد تا نگرانی هواداران پرسپولیس را متوجه خود ببیند.

مصدومیت اورونوف البته سومین آسیب دیدگی این فصل ستاره سرخپوشان بود که حدود دو سال بی‌وقفه در پرسپولیس، پاختاکور، تیم ملی بزرگسالان و تیم المپیک کشورش بازی کرده و حالا دوباره بدون استراحت پای به فیفادی گذاشته است. با این حال این بازیکن بدون عکسبرداری ایران را ترک کرد اما نحوه خبردهی به طوری بود که گمان می‌رفت او غیبتی طولانی‌تر از یکی دو هفته، خواهد داشت.

2092551

اورونوف در تمرین اول ازبکستان هم مشارکت نکرد اما روز سه‌شنبه همراه با چهار لژیونر دیگر پای به استادیوم شهر تاشکند گذاشت تا در حضور خبرنگاران و عکاسان، کار خود برای دیدار با ایران را آغاز کند. البته اورونوف هنوز امکان حضور کامل در تمرین را ندارد اما همین بازگشت به مستطیل سبز، بهترین خبری است که از تاشکند به بخش سرخپوش پایتخت ایران مخابره می‌شود.

البته اگر هواداران پرسپولیس تصور می‌کنند که خوشحالترین در مورد بهبود اورونوف هستند، کاملا در اشتباهند. حضور او در تمرین ازبکستان چنان بازتابی در رسانه‌های این کشور داشته که اهمیت این بازیکن را به وضوح نشان می‌دهد و ثابت می‌کند که ازبک‌ها تا چه حدی به اورونوف امید بسته بودند.

2092553

وبسایت چمپیونات که مرجع خبری فوتبال در ازبکستان محسوب می‌شود، در گالری تصاویر خود از تمرین تیم ازبکستان پنج فریم از اوستون اورونوف منتشر کرده که واکنشی بی‌سابقه به حضور یک بازیکن در تمرین تیم ملی است. حتی الدور شومورودوف، ستاره شاغل در سری آ نیز نتوانسته این سهم را به خود اختصاص دهد.

2092554

اورونوف فعلا شانس چندانی برای بازی در مقابل ایران ندارد و کادرفنی ازبک‌ها بررسی بعدی را امروز و فردا انجام خواهد داد اما بازگشت او خبر خوش به هواداران پرسپولیس است که با توجه به لغو بازی ملوان، امید بالایی برای بازگشت این ستاره در دیدار با السد و استادیوم جاسم بن حمد خواهند داشت.

دیدگاه‌ها