کد خبر : 2075513 | 18 مهر 1403 ساعت 06:42 | 8.4K بازدید | 3 دیدگاه

نقشه جالب گریزمان: بازگشت به فرانسه مثل زیدان!

به نظر می‌رسد که آنتوان گریزمان در حال بررسی شرایط است تا شاید در فاصله کوتاهی پس از خداحافظی از تیم ملی فرانسه بار دیگر به این تیم برگردد.

نقشه جالب گریزمان: بازگشت به فرانسه مثل زیدان!

به گزارش "ورزش سه"، گریزمان در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار پیراهن تیم ملی فرانسه را بر تن کرد و موفق شد با این تیم به افتخارات مختلفی از جمله قهرمانی در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دست پیدا کند و در طول دوران حضورش در ترکیب فرانسه ۱۳۷ بار با پیراهن این تیم به میدان رفت.

با این حال، این بازیکن ماه گذشته و در اقدامی غیرمنتظره اعلام کرد که دیگر تصمیم برای ادامه حضور در تیم ملی کشورش ندارد و با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی از دیدارهای ملی خداحافظی کرد تا تمام تمرکزش را روی فوتبال باشگاهی و درخشش در اتلتیکو مادرید بگذارد.

این تصمیم با ابراز نارضایتی بسیار هواداران تیم ملی فرانسه همراه شد که معتقد بودند او هنوز هم می‌تواند در ترکیب این تیم بدرخشد و خواهان بازگشت این بازیکن به این تیم بودند. حالا رومان مولینا، خبرنگار فرانسوی، مدعی شده است که این بازیکن هم در فکر بازگشت به ترکیب تیم ملی کشورش است.

این خبرنگار فرانسوی می‌گوید گریزمان شرایط تیم ملی فرانسه را به دقت زیر نظر دارد و قصد دارد در صورت افت عملکرد این تیم در غیاب او در چند بازی پیش‌رو، تصمیمی مانند تصمیمی که زیدان گرفت را تکرار کند و به تیم ملی کشورش برگردد. بیش از این گفته شده بود که این بازیکن از تصمیم دیدیه دشان برای انتخاب کیلیان امباپه به عنوان کاپیتان این تیم ناراحت بوده و شاید به این شکل قصد دارد اهمیتش را در این تیم به نمایش بگذارد.

دیدگاه‌ها