کد خبر : 2075512 | 18 مهر 1403 ساعت 04:29 | 7.1K بازدید | 2 دیدگاه

کریستوفر انکونکو:

من قرار نیست جانشین گریزمان باشم

کریستوفر انکونکو، مهاجم چلسی، می‌گوید قرار نیست که جای خالی آنتوان گریزمان را در تیم ملی فرانسه پر کند.

من قرار نیست جانشین گریزمان باشم

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان به‌تازگی در تصمیمی عجیب اعلام کرد که قصد ادامه حضور در تیم ملی فرانسه را ندارد و با یک خداحافظی‌‌ ناگهانی دیدیه دشان و همبازیانش در فرانسه‌ را غافلگیر کرد.

از کریستوفر انکونکو در نشست خبری پیش از بازی مقابل رژیم صهیونسیتی درباره خداحافظی‌‌ آنتوان گریزمان سوال شد و او گفت: "من بسیار خوشحالم که با گذشت بیش از یک سال دوری به تیم ملی فرانسه بازگشتم. آنتوان گریزمان میراث بزرگی از خود به جای گذاشته، او نمایانگر یک نسل درخشان است. من سعی نمی‌کنم جانشین او باشم و جای او را پُر کنم، فقط می‌خواهم به سهم خودم در تیم ملی بازی کنم. ما خصوصیات مختلفی داریم."

او درباره وضعیت خودش پس از مصدومیت گفت: "من لحظات بسیار سختی را از نظر روانی گذرانده‌‌ام، چنین موقعیت‌هایی شما را قوی‌تر می‌کند. اکنون بدنم، صبر و مقاومتم را می‌شناسم. من راه زیادی را طی کرده‌ام، مصدومیت‌ها را پشت سرم گذاشته‌ام. اکنون هدف این است که سالم باشم و از وضعیتی که دارم لذت ببرم."

2092469

انکونکو درباره انتخاب کاپیتان جدید تیم ملی گفت: "ما هنوز در مورد آن صحبت نکرده‌ایم. جو گروه خوب است؛ یک سال است که به تیم ملی دعوت نشده‌ام و می‌دانم که کاپیتان کیلیان است و اکنون غایب است. مربی باید تصمیم بگیرد که حالا بازوبند کاپیتانی را به چه کسی بدهد."

او درباره تعداد بازی‌های زیاد در فصل جاری گفت: "آیا روی باشگاه‌ها فشاری وجود دارد؟ فکر می‌کنم اینطور است، به خصوص در مورد بازیکنانی که باید بازی‌های زیادی انجام دهند. واقعاً می‌خواهم بازی کنم ولی بازی های زیادی وجود دارد، هر سه روز یک بار باید بازی کنیم. از نظر روحی خسته‌کننده است، برخی از بازیکنان به شدت آسیب دیده‌اند. در یک نقطه خاص باید از خود سوال بپرسیم و به سلامت بازیکنان فکر کنیم."

دیدگاه‌ها