کد خبر : 2075510 | 18 مهر 1403 ساعت 03:43 | 1.2K بازدید | 1 دیدگاه

فونسکا تبرئه شد، بازیکنان عامل ناکامی‌های میلان!

با وجود نتایج نه چندان خوب میلان در بازی‌های اخیر، مدیران این تیم قصد تغییر روی نیمکت سرمربیگری روسونری را ندارند، چرا که از بازیکنان ناراضی هستند.

فونسکا تبرئه شد، بازیکنان عامل ناکامی‌های میلان!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود کسب نتایج ضعیف در هفته‌های اخیر سری آ اما مدیران میلان همچنان از پائولو فونسکا سرمربی پرتغالی میلان حمایت می‌کنند و بازیکنان را دلیل اصلی عدم موفقیت روسونری در بازی‌های گذشته می‌دانند.

میلان در آخرین بازی خود در سری آ با از دست دادن دو پنالتی در مقابل فیورنتینا با نتیجه ۲-۱ شکست خورد. شکستی که شدیدا منجر به عصبانیت فونسکا از بازیکنان این تیم شد، چرا که طبق گفته او، کریستین پولیشیچ پنالتی‌زن اول آنها بوده، اما پشت هیچ‌کدام از دو پنالتی از دست رفته میلان نرفت.

همین موضوع باعث شده تا مدیران میلان در حال حاضر، از نگرش بازیکنان این تیم ناراضی باشند و طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، درحال حاضر هیچ خطری جایگاه سرمربیگری پائولو فونسکا را تهدید نمی‌کند.

اگرچه که فونسکا به خوبی می‌داند در صورت تداوم نتایج ضعیف، همانند ابتدای فصل آرام آرام حمایت مدیران را از دست خواهد داد و قطعا در تعطیلات جاری باید فکری به حال بهبود وضعیت تیمش‌ بکند.

گفتنی است میلان در حال حاضر با یازده امتیاز از هفت بازی در جایگاه ششم جدول سری آ قرار دارد. شاگردان فونسکا بعد از تعطیلات به ترتیب به مصاف اودینزه، کلوب بروژ و بولونیا خواهند رفت.

دیدگاه‌ها