کد خبر : 2075503 | 19 مهر 1403 ساعت 10:30 | 6.8K بازدید | 4 دیدگاه

مدیرعاملی که روی صندلی ریاست نمی‌نشیند!

رسول خطیبی، مدیرعامل باشگاه پیکان، رویه‌ای که در مس سونگون به کار گرفته بود را در پیکان هم دنبال می‌کند.

مدیرعاملی که روی صندلی ریاست نمی‌نشیند!

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی به عنوان چهره‌ای شناخته شده در فوتبال ایران که فعالیت در همه سطوح این رشته را تجربه کرده، مدتی است به عنوان مدیرعامل باشگاه پیکان انتخاب شده و در این دوران کوتاه شرایط خوبی را در این باشگاه رقم زده است.

از زمانی که رسول خطیبی مدیریت این باشگاه را برعهده گرفته، پیکان شرایط بسیار بهتری از نظر سخت‌افزاری پیدا کرده است و تیم‌های ورزشی این باشگاه با شرایط مطلوب آماده کسب موفقیت و بازگشت به دوران اوج می‌شوند.

خطیبی دو فصل قبل به عنوان مدیرعامل باشگاه مس سونگون در 10 رشته ورزشی تیمداری کرد و علاوه بر صعود تیم فوتبال این باشگاه از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول، ورزشکاران مس در 7 رشته ورزشی دیگر از جمله فوتسال، تکواندو، شمشیربازی، دوومیدانی و ... مقام‌آور بودند.

2092567
خطیبی در دوران مدیریت در مس سونگون هم عادت به نشستن پشت میز خود نداشت.

چهره شناخته شده ورزش کشور بعد از موفقیت در قامت مدیرعامل مس سونگون حالا در پیکان این عنوان را در اختیار دارد و در تصاویری که از اتاق کار او منتشر می‌شود، یک اتفاق ویژه را شاهد هستیم. اینکه او هیچ‌گاه روی صندلی مدیریتی نمی‌نشیند و همین موضوع نشان‌دهنده رویکرد خاص او در مواجهه با میهمانان و انجام امور باشگاه در کمال احترام است.

خطیبی حالا برای موفقیت پیکان همه شرایط را مهیا کرده و امیدوار به شرایط بهتری است که در آینده نصیب باشگاه ریشه‌دار تهرانی بشود.

2092453

دیدگاه‌ها