کد خبر : 2075502 | 17 مهر 1403 ساعت 21:53 | 15.9K بازدید | 14 دیدگاه

رفیق گواردیولا در پایان فصل از سیتی می‌رود

تکسیکی بگیریستاین در پایان فصل از سمت مدیریت ورزشی باشگاه منچسترسیتی کنار می‌رود.

رفیق گواردیولا در پایان فصل از سیتی می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، قرار است دوران درخشان یک مدیر در منچسترسیتی به پایان برسد. همان‌طور که اتلتیک گزارش داده، تکسیکی بگیریستاین در پایان این فصل از سمت مدیریت ورزشی باشگاه منچسترسیتی کنار می‌رود و این باشگاه انگلیسی را ترک خواهد کرد.

او مدت‌هاست که قصد دارد این سمت را ترک کند و پس از 60 سالگی تصمیم گرفته استراحت کند و سیتی هم از این تصمیم حمایت می‌کند.

دیوید اورنشتاین از اتلتیک گزارش داده که پروژه انتخاب جانشین او از اوایل سال 2025 آغاز خواهد شد و این انتقال در شش ماه آینده انجام می‌شود.

این نشریه تایید کرده که جدایی این مدیر به هیچ وجه به تحقیقات و تحریم احتمالی که برای منچسترسیتی در نظر گرفته شده، مرتبط نیست.

بگیریستاین در ابتدا قصد داشت در سن 55 سالگی بازنشسته شود، اما او به دلیل ارتباط صمیمانه با پپ گواردیولا تصمیم گرفت که قرارداد خود را با باشگاه منچسترسیتی 5 سال دیگر تمدید کند.

2092451

این مدیر در اکتبر 2012 به باشگاه منچسترسیتی ملحق شد و از آن زمان در رشد و گسترش منچسترسیتی نقش بسزایی داشته است. در طول مدت حضورش در سیتی، او با سه مربی مختلف کار کرد اما تحت هدایت پپ گواردیولا، دوران درخشانی را رقم زد.

همچنین باید دید آیا ارتباطی بین جدایی تکسیکی بگیریستاین در پایان این فصل و آینده پپ گواردیولا وجود دارد یا خیر. تاکنون هیچ اطلاعاتی مطرح نشده یا صحبتی در مورد جایگزینی احتمالی برای تکسیکی وجود نداشته است.

دیدگاه‌ها