کد خبر : 2075499 | 17 مهر 1403 ساعت 21:32 | 33.8K بازدید | 34 دیدگاه

روشن: کاپیتان را اذیت می‌کنند، وای به حال بقیه!

کاپیتان اسبق استقلال پشت سیدحسین درآمد

ستاره اسبق استقلال در مقام دفاع از کاپیتان کنونی این تیم درآمد و به حمایت از سیدحسین حسینی پرداخت.

کاپیتان اسبق استقلال پشت سیدحسین درآمد

به گزارش "ورزش سه"، مصاحبه‌ای که سیدحسین حسینی بعد از بازی با هوادار انجام داد، با واکنش باشگاه استقلال مواجه شده است. کاپیتان آبی‌ها از سوی مقامات باشگاه به دلیل آنچه بیان اظهارات خلاف واقع عنوان شده به کمیته انضباطی احضار شده و باید به زودی مقابل مدیران باشگاه بنشیند.

سیدحسین در مصاحبه اخیر خود از درست نشدن مبلغ قراردادش با وجود وعده‌های مسئولان گلایه‌مند بود و همچنین در لابه‌لای صحبت‌هایش از غرامت 10 میلیارد تومانی به گلر بوسنیایی حرف زد. این موضوعات موجب ناراحتی مسئولان استقلال شده و او را به کمیته انضباطی احضار کردند.

حالا حسن روشن، کاپیتان اسبق استقلال، به دفاع از سیدحسین پرداخته است. این پیشکسوت قدیمی استقلال در این خصوص گفت: «حسینی راست گفته، می‌خواهد تکلیف قراردادش روشن شود. وقتی باشگاه کاپیتان این تیم را این‌چنین اذیت می‌کند، وای به حال بقیه بازیکنان؛ اصلاً شرایط مدیریتی باشگاه خوب نیست.»

2015312

او افزود: «باید شکل مدیریتی باشگاه تغییر کند و روندی را در پیش بگیرد که وضعیت تیم درست شود. نمی‌شود که تکلیف سرمربی و کاپیتان تیم به شکلی باشد که سر و صدای همه درآید. بالاخره چارچوب و قوانینی است که بر اساس آن می‌توان باشگاه را درست مدیریت کرد.»

دیدگاه‌ها