کد خبر : 2075497 | 17 مهر 1403 ساعت 21:12 | 8.6K بازدید | 2 دیدگاه

بدشانسی مدافع آلمان: دوری شش هفته‌ای

داوید رائوم، مدافع تیم ملی آلمان، به دلیل مصدومیت اردوی تیم ملی را ترک کرد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

بدشانسی مدافع آلمان: دوری شش هفته‌ای

به گزارش "ورزش سه"، خبر بد برای لایپزیش! دیوید رائوم 26 ساله از اردوی تیم ملی آلمان خط خورد. همان‌طور که این باشگاه صبح روز سه‌شنبه اعلام کرد، این مدافع چپ در جریان بازی مقابل هایدنهایم از ناحیه مچ پای راست آسیب دید.

پس از معاینه روز سه‌شنبه مشخص است: این بازیکن باید به دلیل آسیب‌دیدگی رباط مچ پا تحت عمل جراحی قرار گیرد و برای مدت طولانی از میادین دور خواهد بود. او به این ترتیب حداقل شش هفته‌ از میادین به دور خواهد بود.

رائوم درباره وضعیت مصدومیتش گفت: "متأسفانه در جریان بازی در هایدنهایم کمی با مشکل مواجه شدم و اکنون باید مدتی بیرون بنشینم. من عاشق این ورزش هستم، مشتاقانه منتظرم تا دوباره در زمین با اشتیاق بازی کنم."

در بازی مقابل هایدنهایم هیچ نشانه‌ای از مصدومیت شدید وجود نداشت. رائوم در دقیقه 69 تعویض شد و وضعیت وخیمی نداشت. رائوم پس از سوت پایان بازی مقابل تیم حریف وضعیت خوبی داشت و یک مصاحبه تلویزیونی هم انجام داد.

2092441

ستاره لایپزیش روز دوشنبه برای پیوستن به شاگردان یولیان ناگلزمان به کمپ تیم ملی سفر کرد، جایی که می‌خواست برای بازی‌های لیگ ملت‌های اروپا مقابل بوسنی و هرزگوین و هلند آماده شود.

طبق اطلاعات بیلد، با این حال، او پس از ورود به کمپ، قبل از شروع تمرینات، دوباره تحت آزمایش قرار گرفت‌. این خبر برای لایپزیش شوکه کننده بود. رائوم در سمت چپ دفاع این تیم تقریبا غیرقابل جایگزین است. درست قبل از بازی در هایدنهایم، مارکو روزه، مربی لایپزیش، بازیکن خود را ضروری توصیف کرد و تاکید کرد: "من نمی‌خواهم به او استراحت بدهم چون او برای ما خیلی مهم است."

دیدگاه‌ها